Ik ben erg benieuwd wat je partner in the heat of the moment tegen jou kan zeggen waardoor je een brok in je keel krijgt.. ik zal een paar voorbeelden noemen (jaja ik heb idd last van mn hormonen..) -jankerd -aaah je zeurt!! -*ZUCHT* ben erg benieuwd!
mijn man is voetbaltrainer. Op een maandagavond ging hij weg en zei: schatje, als je straks weer aan het huilen bent bij Grey's denk dan dat het maar nep is. Ik ben om half tien thuis dan is het toch wel al afgelopen he? Half tien kwam hij thuis, de uitzending dat ze erachter kwamen dat het George was die zo zwaar gewond was.... ik natuurlijk huilen komt mijn man binnen: Ah schat toch.... het is maar gespeeld...
Man zegt: ach joh een ks, zo gebeurt! Een prik en je voelt niets meer. Al die vrouwen die baren, moeten zich niet aanstellen. Ach, ik weet wie het zegt.
Nou zie dingen waarvan ik geen brok in mijn keel zou krijgen, maar een woedeuitbarsting Het meest ontroerende wat mijn man gedaan heeft, is een onwijs lief gedicht voorlezen tijdens onze bruiloft. Toen zat iedereen te janken haha
Mijn man toen de 1e tese negatief was: Je zult nu zeker van mij willen scheiden, nu ik je wens niet waar kan maken. Ben soms bang dat je naar je ex gaat en hij je misschien wel kan geven wat je graag wilt. Gelukkig ziet hij nu in dat dit echt niet zo is!
wat lief. Tja ik vond het ook heel erg moeilijk hoor, en vooral hem overtuigen dat het echt niet zo was. Maar de angst zit diep weg altijd een beetje bij hem helaas.
die van mij heeft dus " help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" gelezen van Kluun, en hij roept dus constant wanneer ik weer aan het "zeuren" ben: " incasseren en meeveren" haha, want dat leert kluun de mannen, dat ze de komende maanden alles maar moeten incasseren en gewoon mee moeten veren met de hormonen!!
Dat zei ik tegen mijn man, toen mijn test negatief was. En hij werd boos toen ik dat zei. Ik hoop echt voor jullie dat jullie binnenkort goed nieuws krijgen...
Ik had destijds nog niks met mijn huidige vriend, hij was toen alleen nog maar een kennis van mijn ex. Toen mijn ex (nadat ik hem uit mijn huis geflikkerd had) aan toekomstige vriend opbiechtte op welke extreem perverse manier hij mij belazerd had, moest toekomstige vriend ervan huilen...! Terwijl we elkaar slechts oppervlakkig kenden. Toen ik dát hoorde, kreeg ík een brok in mijn keel...! (En was huidige-vriend-to-be meteen geslaagd voor het onderdeel 'normen en waarden')
In 2007 is 13 dagen na mijn 18de verjaardag mijn vader overleden, en toen we met zijn 2en afscheid gingen nemen thuis voor de kist gesloten werd. Zei mijn vriend: Ik zal goed voor haar zorgen tegen mijn vader. En toen we op zijn 2de sterfdag bij de urnenmuur waren zei hij het weer. Nu weer traantjes als ik er aan denk...
ahh zit hier ook met tranen in mn ogen .. ik moet momenteel bijna bij alle lieve dingen die hij zegt mn 'brok ' doorslikken ! vind t echt heel moeilijk dat hij er niet is . * schat hou zoveel van jouw *schat je bent echt alles voor me * schat nog ff en dan kunnen we weer n kindje maken van ons samen * schat ik wil trouwen als ik terug ben ( hij wilde nooit trouwen zei die eerst altijd ) en ga zo maar door x
Toen ik net bevallen was van Milan zei mijn vriend ddat hij super trots op me was en zo blij is met ons gezinnetje. Moest toen zo huilen! (maar na de bevalling moest ik overal om huilen, dus was wel een makkie voor hem ) Kan hem wel echt schieten als hij me weer "zeikerd" noemt. Echt een stopwoordje de laatste tijd. GGRRRR
Pas geleden had ik het met mijn vriend over onze eerste zwangerschap. We praten er niet meer dagelijks over, maar toen vertelde hij dat hij ons meisje zo graag had willen leren kennen en dat hij zich wel eens afvroeg hoe ze er nou uit zou zien. Hij moest er toen zelf van huilen. Daar kreeg ik een brok van in mn keel. Ik had niet verwacht dat het hem nog zoveel zou doen.
Vlak voordat ie op reis ging; Mijn liefde voor jou staat niet stil, elke dag ga ik een meer en meer van je houden, alsof ik een berg beklim en de steeds dichter bij de top kom....