5.4 dagen zwanger bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door toettie, 1 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toettie

toettie Actief lid

29 jun 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Ik heb sinds vanmiddag in me onderbroek een beetje bruinpapperig bloed en met plassen komt er mischien 1 of 2 druppeltjes bloed mee.

Ik maakte me gelijk zorgen 3 maanden geleden buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad
    Ik het ziekenhuis gebeld ik moest gelijk komen.
    Maar omdat ik nog zo pril zwanger ben dachten ze eigelijk niks te kunnen zien met 6weken net pas
    Ik kreeg de echo en ja hoor er was een vruchtzakje met een wit vliesje eromheen en in de baarmoeder. De tranen sprongen me in de ogen zo blij was ik.

Maar nu zit ik zo erg over deze bloeding in hebben jullie hier ervaringen mee?
    Ik maak me zo zorgen

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    Ha Toettie,

Ik heb ook bloedverlies gehad met 6 weken zwangerschap, ik was volledig in paniek. Geen eerdere miskraam oid gehad maar wat schrok ik!! Ik moest het aankijken ( was weekend) en maandag echo toen gehad. Ook weinig te zien maar voor de termijn alles in orde. Ik ben inmiddels 14 weken zwanger!! Ik heb nog wel 5/6 keer licht bloedverlies gehad maar sinds week 10 is dat gelukkig over!!
    Het kan nog innestelingsbloed zijn, of er kunnen wat vaatjes kapot gaan, alles is extra doorbloed en gevoelig en ook bijvoorbeeld na het vrijen kan dat gebeuren... Ik heb het ook na de eerste echos gehad, omdat die nog inwendig waren. super vervelend, en elke keer schrik je ervan. Maar zolang je geen krampen of buikpijn hebt en het niet doorzet hoeft er helemaal niks aan de hand te zijn!
    Hou je sterk, het is echt heel naar :( En bij twijfel gewoon bellen naar het ziekenhuis! Overleggen kan altijd en wie weet kan je dan nog een keer voor een echo langskomen.
    sterkte! x

3. toettie

toettie Actief lid

29 jun 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi
    Ja ik bloed niet meer weinig ofzo het is net als een menstruatie heel helder roze achtig bloed geworden ik heb er geen buikpijn of krampen bij

4. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    He meid wat naar... Kan je bellen, of bijv voor maandag een afapraak met echo?

5. toettie

toettie Actief lid

29 jun 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi ukkie
    Ik heb dinsdag weer een echo dus ik zal toch nog even in zenuwe moeten zitten

6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    Ik ga voor je duimen. Neem je rust! Laat je het weten? Knuffel!

7. toettie

toettie Actief lid

29 jun 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah dat is heel lief van je sinds 4 uurtjes heb ik al geen bloedverlies meer dus dat voelt wel goed ik laat het je dinsdag weten hoe het af is gelopen
    Knuffie

8. Syncrola

Syncrola Lid

28 jun 2015
    6
    0
    0
    Scheemda
    Hoi toetie

Succes dinsdag!
    Ik heb ook bloed verlies gehad ze gaan maandag 2 de x prikken kijken of het hormoon daalt of stijgt. Is ook spannend!
    Sterkte en niet te veel over nadenken!

9. toettie

toettie Actief lid

29 jun 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jij ook heel veel sterkte maandag hopelijk stijgt die

ik heb 2 dagen bloedverlies gehad en nu is het gestopt
    Dus ik dacht laat ik even een test doen
    Ik snap der helemaal niks meer van nu is die negatief
    Het word steeds gekker en het maakt me steeds onzekerder

10. snowwhite81

snowwhite81 Actief lid

2 jan 2015
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 2 dagen bloedverlies gehad en mijn test was gisteren ook ineens negatief. Het ziekenhuis zei dat ik niet meer zwanger ben anders was het nog positief geweest

11. toettie

toettie Actief lid

29 jun 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah balen zeg!
    Echt heel erg ik wacht sowiezo toch nog tot dinsdag dan heb ik weer een echo

12. Syncrola

Syncrola Lid

28 jun 2015
    6
    0
    0
    Scheemda
    Ik zou als ik jou was dinsdag afwachten. Weet je het in ieder geval 100% zeker.
    rustig aan!

Deel Deze Pagina