2016 begon zo mooi. De geboorte van onze zoon. Zo mooi als deze begon, zo klote is het nu. Mijn schoonvader heeft na jaren van ernstige pijn maanden geleden besloten om euthanasie te aanvaarden. Vandaag is het gebeurd. Schoonpaps is er niet meer. Het gevoel is zo dubbel en ik vind het zo erg voor mijn vriend, schoonmama en schoonzus. Vorige week is Mikai geboren en is er een leven bij op deze wereld. Een week later gaat er een leven weg van de wereld. Het gevoel is lastig, en ik moest het even kwijt.
Oh he jeetje wat onwijs dubbel. Heeft hij "gewacht" tot na z'n kleinzoons geboorte met euthanasie of was het alsnog onverwachts voor jullie? Iig heel veel sterkte de komende tijd, maar ook heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Wat kan het leven en de dood dicht bij elkaar komen he... Heel naar voor jullie. Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je familie.
Wat heftig zeg. Heel veel sterkte met dit zware verlies tijdens zo'n normaal gezien prachtige periode.
Oh lieverd een hele dikke knuffel wat is het leven toch oneerlijk . Schrijf lekker van je af meis daar is dit forum voor en wij steunen je graag .
Ow meis wat verschrikkelijk. Ik weet als geen ander hoe jij je nu voelt Ik heb een beetje het zelfde mee gemaakt. Mijn schoonvader is op oudejaarsavond 2015 plotseling overleden en mijn zusje is afgelopen zondag bevallen van een knul Vandaag was bij ons de crematie Ik kan je niets anders dan heel veel kracht en sterkte wensen.
Veel sterkte, allebei. Devilchase, ik hoop dat de gedachte dat opa zijn kleinzoon in ieder geval heeft mogen ontmoeten een kleine troost voor jullie kan zijn. Heel veel sterkte!
dat is behoorlijk heftig! je bent blij en verdrietig en de hormonen gieren door je lijf. Veel sterkte de komende tijd.. en ondanks alles toch proberen te genieten van jullie knulletje (dat wens ik jullie toe in ieder geval)