Nachtdiensten, ik trek t niet meer! :(

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door SuperMama87, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Zorg wel dat je zelf een kopie van de verklaring voor jezelf houdt. Je weet immers nooit of tie zoek raakt op het werk ;) Dan heb je m altijd nog om te overhandigen.

Succes ermee!

Ik heb nu mijn laatste nachtdienstje voor dit jaar ivm zwangerschap. Mijn manager had liever niet dat ik nog nachten deed, en ze vond het ook niet goed voor de groei voor de kleine, dus ik ben een van de gelukkige met een meelevende manager (ze is zelf ook moeder van 2 kleine kinders). Dus het kan ook anders.
    Moet zeggen dat ik het niet heel erg vind vanaf nu geen nachten meer te hoeven doen. Je gaat het toch wel voelen hoor zo;n omgedraait ritme. En dan heb ik echt bijna nergens last van in mijn zwangerschap :p.

Succes met alles!

2. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    ik merk aan mezelf dat de weekenden waar ik van 14:00 tot 23:00 alleen sta ook te zwaar voor me worden. Ben zelf nu 21 weken zwanger en werk bij een tankstation aan de rijksweg.
    Heb gisteravond huilend me baas opgebeld dat het niet meer ging en ben door collega overgenomen die ik diezelfde middag overnam om 14:00 omdat er niemand anders kon of opnam.. enorm schuldgevoel tegenover me collega en werkgever maar ik trok het echt niet meer.

Deel Deze Pagina