Nachtdiensten tijdens vruchtbare periode

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door carpe0iuventae, 24 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpe0iuventae

    22 nov 2022
    47
    44
    18
    Vrouw
    Zoals ik het nu inschat, zal mijn volgende eisprong in mijn blok nachtdiensten vallen. Waarschijnlijk aan het einde van de reeks van 7, dus de hele LH-piek en vruchtbare dagen zouden daarin kunnen vallen.
    Wat is jullie ervaringen met zwanger worden en nachtdiensten? Loopt je cyclus gewoon door tijdens het omgooien van je ritme? En hoe doe je dat met ovulatietesten (als je die gebruikt).

    Ik werk twee avonden en drie nachten. In de nachten mag ik slapen als het rustig is. Ik loop dus het risico dat het een hele rommelige week met slapen wordt; bv dat ik 's nachts steeds 2x2 uur slaap en dan overdag een uurtje pak. Ik vraag me af wat dit met mijn hormonen doet, en ben dus zoekende naar ervaringen van anderen.
     
  2. Kitten93

    Kitten93 Bekend lid

    4 aug 2022
    717
    708
    93
    Vrouw
    Heb niet echt "nachtdiensten" maar begin meestal om 05:00 in de ochtend waardoor ik er om 03:45 uit moet, hierdoor wordt mijn nachtritme natuurlijk wel behoorlijk verstoord.
    Mijn cyclus doet verder niks raars en gaat gewoon door.
    Ben alleen ook nog niet zwanger mogen zijn en is natuurlijk niet echt een volle nachtdienst maar hopelijk heb je hier iets aan :D
     
  3. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.469
    3.457
    113
    Ik werk alleen maar nachtdiensten en het heeft mijn cyclus niet in de war geschopt.
     

Deel Deze Pagina