Verkoopt de hema nog steeds voetenzakken voor in de buggy's? Ik heb ze een maand of 2 terug wel gezien maar heb er nu 1 nodig na aanschaf van nieuwe wagen. Maar weet dus niet of ze ze nog verkopen. Weten jullie dit misschien??
nee hoor niet alles wat in de winkel ligt is ook online te koop maaar volgens mij heb ik er wel 1 gezien in schiedam bij de hema van de week .
Heb ze in Boxmeer en Venray zien liggen,kei leuke met sterren erop!! Jammer dat ik er geen nodig heb,vondt ze echt stoer.
Dit is niet waar.....vriendlief is chauffeur voor de hema en er zjn in de wnkel dingen aanwezg de niet op de webwinkel staan. Gewoon eens gaan bellen met een filiaal dus??
In leeuwarden liggen ze ook in de winkel. Ik had ook altijd 1 van de Hema en het zijn prima voetenzakken. wel even het labeltje er af knippen, dat had ik nl na een jaar dat ik de voetenzak had ging het alarm af in de hema! bleek het labeltje van het alarm aan de voetenzak weer opgeladen was haha
In Den Haag wel. Die op de grote markt ( of nja die bij de bijenkorf zit/zat ) Boogaard loosduinen naaldwijk én bij megastore's hebben ze ze niet meer. Of ze ze nergens meer hebben dat weet ik niet maar heb deze gebeld aangezien dat voor mij in de buurt is allemaal.
Ik heb ze vandaag nog zien liggen bij Hema in Hellevoetsluis. Tip: bij prenatal en babydump heb je universele, zijn goedkoper dan die van hema
Ik werk in Oegstgeest en zag ze hier nog liggen. Ze waren ook afgeprijsd naar 20 euro! Oegstgeest is ook niet ver van Den haag.. Het ligt naast Leiden en is ongeveer 8 kilometer van Wassenaar..