We zijn dagelijks bezig met de fles maar helaas blijft het een gevecht dus we zijn druk aan het oefenen. Mijn schoonmoeder past door de weeks twee dagen op. En mijn man is in de avond thuis. Volgende week is er vergadering dan overleg ik het wel.
Dat zouden ze nooit gedaan hebben denk ik... Tegenwoordig moet je flexibel zijn door alle voorkomende diensten te kunnen draaien. Er zijn altijd gevallen waar dus idd mondeling af wordt gesproken om bv geen nachten te draaien, (is ook bij ons het geval).. Of zoals bij mij is er mondeling afgesproken dat ik vaste dagen draai. Maar... stel dat er een andere leidinggevende komt die er anders over denkt, heb ik pech gehad... oftewel een groot probleem. Maar TS, je hebt nog een kleine 3 maanden toch? ik zou er nu nog niet zo over in zitten, je weet niet hoe de situatie dan is. Mocht het wel zo zijn, zou het gewoon uitleggen. (net zoals je hier doet) En vraag je bijv uitstel of zoiets. En in het weekend draaien is het makkelijkst idd.
Bij mijn weten hoef je tot 9 maanden geen nachtdiensten te draaien als je volledige bv geeft. Volgens mij is dit geregeld in de cao, kijk daar is naar.