Goede morgen dames. Daar ben ik weer. Zoonlief 'slaapt inmiddels van 11 tot half 5 door. Heel blij mee natuurlijk. Maar echt slapen doet hij tot half 4. Dan wil hij tot half 5 zijn speen en om half 5 krijgt hij pas echt honger. Geen probleem dat hij die speen wil natuurlijk. Alleen als hij dan weer slaapt.valt die speen uit en is hij weer wakker.. Resultaat: ik ben een uur lang bezig om die speen er steeds weer in te stoppen. Wat kan ik nou eens doen dat hij daar vanaf komt. Had zelf al gedacht om dan om half 4 die fles te geven. Maar hij heeft dan nog niet echt honger. Drinkt dan doe fles niet leeg. Met als resultaat dag ik er om 6 uur weer uit kan. En om half 5 drinkt hij m wel leeg en slaapt dan lekker door tot half 9. Iemand tips hoe ik die speen s nachts af kan bouwen? Het lijkt meer een gewoonte te worden omdat het steeds de zelfde tijd is.
Ik zou eigenlijk gewoon die fles om half 4 geven... Liever een rustige nacht en dan wat vroeger op, dan een uur in de weer 's nachts en daarna weer wat langer slapen. Maar goed, dat is persoonlijk, denk ik.
T is dan echt dat hij in slaap valt en dan ontspant zijn mond en valt die speen er uit.. dat is al vanaf het begin. Hij doet dat ook als hij in slaap valt en net zijn fles gehad heeft namelijk. En hij geeft geen andere honger signalen. Hij wordt gewoon wakker om half 4..
Dat is hier ook zo...en als hij voldaan is en diep genoeg slaapt dan slaapt hij erdoorheen. Is de speen eruit en heeft hij honger dan moet ik twee/drie keer lopen. Als ik hem 100cc aanbied slaapt hij daarna gewoon weer verder.
Mijn eerste gedachte was ook gelijk honger. Ik zou het gewoon proberen ondanks hij geen aanwijzing geeft op honger. Met honger valt hij waarschijnlijk niet goed in slaap.