Bultjes die via handen en voeten het lichaam verlaten??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shades, 1 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shades

Shades Actief lid

25 dec 2016
    202
    9
    18
    Vandaag precies 2 weken geleden kreeg mijn zoontje zijn bmr prik. Hij heeft er niet veel last van gehad, wat koorts en uitslag. Alleen lees ik nu overal dat die uitslag binnen een paar dagen weg moet zijn maar het zit er nu bijna een week. In zijn nekje, waar het het ergst was, is het nu weg maar het gaat via zijn armen steeds iets verder naar zijn handen toe. Het verplaatst dus lijkt het wel. Op zijn benen hetzelfde verhaal.
    Kan het zijn dat de bultjes steeds verder verplaatsen tot ze bij de 'uiteinden' zijn (handen en voeten) n daar het lichaam uit gaan? Of is dat een gekke gedachte?
    En 2 weken na bmr nog uitslag is dat normaal?

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ik vind die berichten over hoe lang een kind last kan hebben van de vaccinaties altijd nogal optimistisch. Bij de meeste prikken zeggen ze 24 uur, nou, maak daar maar drie dagen van.
    Ik vind twee weken na de bmr nog uitslag niet direct abnormaal klinken, zeker niet als het begint weg te trekken.
    Dat het wegtrekt via de uiteinden heb ik nog niet eerder gehoord bij bmr. Ik heb wel zelf een dergelijke ervaring gehad met gordelroos: dat begon op de romp en trok via mijn handen uiteindelijk weg.

Deel Deze Pagina