Hoi allemaal, Ik ben nu 2 dagen overtijd. Soms denk ik dat ik ongi pijntjes voel, maar dat stelt niks voor. Normaal heb ik op de dag dat ik het moet worden, hoofdpijn en opruim woedes. Maar nu niks. Ik heb een test in de kast liggen maar durf het niet te doen ivm teleurstelling. Of dat ik bang ben om de test nu na nog maar 2 dagen overtijd te doen. Is dat niet te snel ivm HCG? Wie kent dit? Liefs Jose
Gewoon testen.... Als je een negatief resultaat hebt en je ongi blijft uit test je gewoon opnieuw. Mijn eerste positieve test duurde ook vijf dagen. Suc6
Ik zou het doen. mocht er niets uit komen over paar dagen weer testen.. Super spannend leef met je mee..
Ik denk dat ik vanavond of morgen ga testen. Op de test staat dat je dit niet perse met ochtend urine hoeft te doen. Of is dat wel het beste? Ik laat het jullie weten. Liefs Jose
Je kunt t dan op elk tijdstip van de dag doen. Ik zou er alleen rekening mee houden met t vele drinken.
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Ik heb net de test gedaan, en helaas. Nou ik wacht het nog maar even af. Jammer hoor. Als ik niet ongi word, dan test ik over een paar dagen maar weer. Liefs Jose
hoi eyzenga Ik durf ook niet echt te gaan testen hoor ik doe het na het weekend denk ik.. me manntje neemt dadelijk wel een test mee.. maar het wordt voor mij de eerste keer dat ik ga testen heb het nog nooit eerder gedaan.. hoefte ook nog niet.. Maar ja ik ben sinds oktober 2006 gestopt met de pil.. en heb nu allemaal vage klachten die ik nog nooit had .. en nog nooit overtijd geweest en nu wel.. maar ja we zien het wel en je hoort het van me.. EN ik hoop voor jou natuurlijk dat je niet ongi wordt en dat je volgende test positief uitvalt dikke kus
Dit was voor mij ook de eerste keer, Kan wel janken. Het is wel een teleurstelling. Maar ik wacht het maar rustig af. Jij ook succes. Liefs Jose