Voor wie nog op zoek is naar een lekkere vruchtenthee of een thee met een ander smaakje maar ZONDER cafeine: probeer eens Celestial Seasonings thee. Dat zijn kruidenthees en zijn echt heerlijk! Heb ze pas ontdekt. Ik dronk voorheen steeds de theinevrije thee van Zonnatura (soms met een scheutje citroensap). Ben zelf geen liefhebber van gewone kruidenthees en dit was voor mij in eerste instantie dé oplossing om toch mn liters thee per dag te kunnen drinken zonder de schadelijke invloeden van cafeine. Toen ik onlangs in de US was, ontdekte ik de Celestial Seasonings thee. Naar mijn mening nog veel lekkerder dan de vruchtenthees van Pickwick en zonder cafeine. Was dan ook dolblij toen die in NL ook te koop bleken te zijn. Heb ze zelf bij een natuurwinkel gekocht, maar je schijnt er ook wat bij de Jumbo te kunnen halen (alleen niet zo heel veel varianten). Let echter wel op: de groene (en geloof ook de witte) thee bevat wél cafeine. Ben er zojuist achtergekomen dat je ze ook online kunt bestellen, o.a. via http://www.vitaminwebshop.nl/?module=shop&sc_id=162. Je betaalt dan wel 5 euro verzendkosten bij een bedrag lager dan 50,-. Je hebt hier wel een ruime keuze en je kunt hier ook de cafeineVRIJE groene en witte thee bestellen. Als mijn voorraadje op is, ga ik hier maar ff een bestellinkje plaatsen, want hier is meer keuze dan bij de natuurwinkel waar ik ze nu heb gehaald. Lijkt nu haast of ik een sales promoter ben van Celestial haha. In elk geval ben ik dus razend enthousiast. Kan nu lekker de hele dag door genieten van mn smaakjesthee!
Daar ben ik al jaren fan van! En bij de AH hebben ze maar 3 soorten helaas.... Jumbo heeft er meer maar die zit niet hier :x Ik kan echt zitten genieten van mijn kopje thee, rustpunt in de middag en 's avonds lekker op de bank met de voetjes omhoog. Groetjes, Mirelle.
Mmmmm.... heerlijk is deze thee inderdaad, hier ook een liefhebber. Bij de AH idd 3 soorten, maar bij de Tuinen hebben ze wel alle soorten staan. XX Es
Ik ben ook fan vooral de white tea met peer en green tea met mint! Als je een natuurwinkel of een erica of tuinen in de buurt heb kun je daar ook kopen!