Hoi meiden, Volgens mijn banner is mijn nod aankomende woensdag. Ik vermoed alleen zelf dat ik mijn eisprong 2 of 3 dagen eerder heb gehad, en mijn nod dus ongeveer zondag/maandag zou moeten zijn. Nou heb ik sinds 3 nachten dat ik wakker word van enorme buikpijn in mijn onderbuik ( het zweekt breekt me er van uit), alsof het flinke ongi kramp is. Ook heb ik het idee dat ik een grote boodschap moet doen wat dan niet echt wil lukken omdat mijn buik dan zo'n zeer doet, en ook het gevoel dat er dan veel gas in mn darmen zit Eerste 2 nachten heb ik een pijnstiller ingenomen en is het na een kwartier gelukkig gezakt. Afgelopen nacht had ik het zonder het darmen gedoe, alleen echt de enorme ongi kramp, ook nu zakte het in een kwartier en heb ik ook geen pijnstiller gepakt. Herkennen jullie het? Iemand een idee waar het van zou kunnen komen Zou het bij "ontpillen" kunnen horen?
Ik herken dit wel, in mijn eerste ronde had ik hier ook enorm veel last van, ik weet het aan het ontpillen. Nu ik zwanger ben heb er soms nog weleens last van. Dus sorry kan je er niet echt een zinnig antwoord op geven of je nu zwanger bent dat zul je even moeten afwachten. Succes meid hoop dat je straks positief test
Haha, dat is het leuke met die "kwalen", dat het zowel een goed als slecht teken kan zijn geloof ik he? Gelukkig ben ik dus niet de enige daarmee zo te lezen.. nu maar afwachten. Vorige maand had ik het niet, dus was al bang dat er iets mis was met me
Ik had dit erg toen ik net zwanger was....... Werd er ook in de nacht van wakker.. Oprekken van mn baarmoeder bleek.. Zou t kunnen dat je zwanger bent?
@ Troel, dat hoop ik wel ja We hebben in het weekend geklust, en toen dacht ik zondag/maandag mijn eisprong te voelen (ik ben nog geen expert, maar vorige maand dacht ik het ook, en het klopte). Ik wacht nog even met testen tot woensdag, anders wordt het misschien toch een teleurstelling...
Oeh spannend!! Had je die krampen eerder niet gehad? was het onherkenbaar? Moet zeggen dat bij mij toen ook spontaan t zweet uitbrak.. Ben zelf een beetje out gegaan toen.. Vooral omdat het zo onherkenbaar was en ik ervan schrok... Hoe lang al gestopt met de pil? Als je niet aan een ander anticonceptie middel was?
Nee niet eerder die kramp zo heftig gehad, ook niet dat ik er 's nachts van wakker werd! 4 Oktober gestopt met de pil en gelijk na 30 dagen mijn eerste ongi gehad (vond ik erg netjes omdat ik voor de pil altijd erg onregelmatig was). Vorige maand wel wat ongi krampjes gehad voor ik echt ongesteld werd maar voelde toch "anders" als nu.. Ik schrok er ook van 3 nachten terug, vooral omdat vriendlief niet thuis was en ik zoiets had van "owjee straks moet ik nog naar het ziekenhuis ofzo" Gelukkig was het elke keer na een tijdje weg en kon ik weer verder slapen.
Ja vreselijk... Mijn vriend was er gelukkig en moest toevallig naar de w.c en trof mij beneden ijsberend aan... Toch gek hoe je daar op kan reageren.. Al s ik nu terug denk viel de pijn opzich wel mee. Toch werd ik er paniekerig van en ging ik verkeerd ademen... Nou hopelijk is t ook wat ik denk dat t is! Laat t wel ff weten hoor!
Had vanmiddag een testje gewaagd (te ongeduldig ) maar niet met ochtendurine.. Zag geen 2e duidelijke streep en heb er verder niet op zitten turen.. Had ik dat nu maar wel gedaan, want 2 uur later kom ik opnieuw in de badkamer, test vergeten weg te gooien, ik kijk nog een keer en zie toch een 2e streepje maar heel erg licht. Vriendlief zag hem ook. Heb hem geprobeerd op de foto te zetten maar met kunstlicht van de badkamer is het vrij onduidelijk.. Ik ga het over een paar dagen maar opnieuw proberen als mn ongi er dan nog niet is, want na de afleestijd is het niet meer betrouwbaar hoorde ik...
Ik heb dat ook gehad met die krampen. Ik wist alleen later dat ik zwanger was.(met 9 weken) Vooral toen ik wist dat ik zwanger was dacht ik...ow ja...nu snap ik waarom ik die krampen had.Dus ik hoop dat je een positieve test in handen hebt bij je volgende test.
Lastig te zien! Nog even geduld... Ik heb ook niet met ochtend urine getest hoor! was wel al 5 dagen overtijd.......
Heb net een veegje lichtbruin gehad op het toilet, dus ik vrees toch dat mn lichaam aardig een loopje met me heeft genomen afgelopen 2 weken Afwachten of er een ongi gaat doorzetten.. Vervelend van die kwalen als het nog eens voor niks is ook!
Ik zit vandaag op CD19 en heb als het goed is afgelopen woensdag of donderdag eisprong gehad, en sinds vrijdag heb ik ook van die pijnlijke menstruatie krampen ik denk dat het te vroeg is om nu al wat te voelen ik heb vandaag een bloedtest gehad en woensdag krijg ik uitsag of ik een eisprong heb gehad. erg spannend dus.
Aaaaah balen !!! Stom hè hoe je lijf je voor de gek houdt..... @kelly001: spannend, je hebt een kuur gehad zie ik?
@Troel:ja klopt ik heb een kuur gehad van clomid eerste ronde 50mg het blijft spannend maar heb niet veel hoop het is wel te vroeg om dingen te voelen dus denk ik gewoon dat me lichaam mij voor de gek houdt. of kan het wel zo vroeg al wat voelen?
Meestal duurt t wel een dag of 5 voor t ingenesteld is.. Maar ja straks is t eerder bij jou ingenesteld... Met ons lijf weet je t maar nooit!!!