weinig eten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Desie17, 26 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    nou ik ben dus bijna 8 week zwanger mar ik zit met een probleem
    ik kan dus bijna geen eten binnen krijgen somige dagen gaat het goed maar verder niet gen ontbijt bijna geen middag eten en avond eten is wel goed maar net niet genoeg
    heeft iemand een idee wat ik er tegen kan doe of een bepaald drinken zodat ik toch alles binnen krijg
    ik was wel al van plan om geitenmelk te halen
    maar verder weet ik niet presies wat ik kan doen
    want het is niet echt goed als je zwanger bent

2. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    helemaal niemand ????:$

3. KnuffelBien

KnuffelBien Actief lid

17 dec 2007
    236
    0
    16
    hoi hoi
    gefeliciteerd met je zwangerschap!
    ik hield zelf ook niets binnen..(nog steeds amper) maar waar ik de eerste weken op geleefd heb was soep..vla en noodles...
    ook dat kwam er vaak wel weer uit maar toch minder veel als wanneer ik bijv brood ging eten..en ik ben de eerste weken ook echt flink afgevallen..maar volgens de vk was dat nog niet zo;n probleem omdat de kleine mijn reserves opat zeg maar..maar je mag niet Teveel afvallen..dus val je echt veel af..even een belletje naar de vk en misschien krijg je wel tabletjes tegen de misselijkheid...succes in ieder geval!

4. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    naja ik heb niet zoveel reserfe ik heb bijna geen vet voel me soms ook erg duizelig en licht tegen de avond eten en altijd honger
    het enige wat er in gaat is 1 a 2 boodjes met bepaald beleg en het avond eten en dat ik het meestal en ik maak me er best zorgen om van tussenoor lukt het ook niet om iets te eten omdat ik totaal geen trek heb in zoet

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.551
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Tussendoor hoeft niet perse zoet te zijn hoor. Je kunt ook proberen om dan tussendoor een stuk koek of fruit of maakt niet uit wat te eten.
    Probeer gewoon wat meer eetmomenten in te lassen, dan pak je allicht al meer voedingsstoffen mee dan wanneer je alleen maar minimaal eet tijdens de hoofdmaaltijden.

Op zich is het niet heel erg hoor, je kunt overwegen om nog extra vitaminen te nemen. Maar wanneer je bijv al multi-vitaminen voor zwangeren neemt, dan krijg je in principe al een groot deel van de ADH binnen.
    Maak je niet te veel zorgen!

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.551
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je spreekt jezelf wel een beetje tegen :D je hebt continue honger, maar je hebt geen trek :(

Maar zoals gezegd in mn post hierboven: rijstwafels, reepkoek, fruit, bekertje yoghurt met muesli.....

7. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

waterijsjes, danoontjes, net wat jij lekker vindt. Als je maar wat eet. En je vk kan je wat voorschrijven als je misselijk bent.

8. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    ik heb ook tabletten ervoor gehad maar daar werd ik heel ziek van ik eet nu meestal 2 broodjes met een soort leverpastei maar dan van kip en verder eet ik wat warm eten in de avond
    en probeer tussendoor wat te eten en danoontje gaat er ook niet altijd in is wat zoet en wil heel soms zoet hebben voor ik zwanger was at ik veel snoep en nu wil ik er bijna niks van weten :p

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik vond ook niks lekker, behalve patat, aardappelpuree en broodjes smeerkaas. Tsja, het is niet heel gezond, maar was allang blij dat ik een paar keer per week avondeten at!

10. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    ik eet soms gelukkig wat meer maar valt nog mee maar net als jij ik eet wat ik lekker vindt en zin in het en het scheelt er zit ook fruit bij

Deel Deze Pagina