Hier ook slechte nachten. Ik ben gelukkig met verlof en haal het overdag wel weer in, maar het is echt een drama! Niet lekker liggen zere rug en dan ook nog eens 3 keer per nacht eruit om te plassen en dan lig je eindelijk in te dutten, en dan wordt die kleine enorm actief... pffff succes vrijdag Amalia! Liefs
Wij hebben twee aparte matrassen (boxspring) en een los dekbed gekocht. Het is wel minder gezellig maar ik slaap tenminste beter en mijn vriend heeft bijna geen last van mij. Dit al voordat ik zwanger was. Hij beweegt namelijk nogal veel met zijn voeten en daar werd ik steeds wakker van toen we die 2 persoons binnenveringsmatras nog hadden. Mijn buien vallen gelukkig heel erg mee, zei mannetje laatst ook nog tegen me. Hij had erger verwacht haha. Ik had er in de eerste weken meer last van moet ik zeggen. Nu nog wel eens een flinke huilbui maar over het algemeen voel ik me prima gelukkig. Maar slecht slapen doe ik ook hoor. Dan weer een paar nachten goed en dan weer slecht. Vorige week lag ik ook steeds tussen vier en zeven wakker. Hormonen grrrrrr. Misschien heeft de baby dan wel een groeispurt ofzo bedacht ik mij. Want nu heb ik er weer even geen last van. Wel moet ik ook elke nacht uit bed om te plassen. Meestal na 3 of 4 uurtjes. Soms maar 1 x, soms 2x. liefs
Vreselijk de nachten! Ik vind het erg vervelend dat jullie er ook last van hebben, maar het is oh zo fijn om te lezen dat je niet alleen staat. Mijn vriend kan werkelijk overal en altijd slapen, dus die heeft niet veel last van mijn gedraai enzo. Ik slaap met een voedingskussen op mijn normale kussen zodat ik redelijk hoog lig en neem voor het slapen een ReglapH pilletjes tegen het maagzuur. Maar je ligt gewoon echt niet lekker zo half omhoog en met een buik die in de weg ligt. En als ik dan net een beetje een fijne positie heb gevonden moet ik eruit om te plassen Met veel pijn en moeite opstaan omdat je heupen en bekken niet meewerken.. pff. Ik kan helaas overdag ook niet slapen, dus ben bekaf 's-avonds. Dan zou je denken dat je wel kan slapen, maar niets is minder waar.. Ik ben blij dat ik nog maar vier weken moet werken, tel echt de dagen af. Denk dat het al heel veel scheelt als ik er niet meer vroeg uit moet en in ieder geval nog even kan blijven liggen om zo uit te rusten. Lieve dames, leef ook met jullie mee. Heel veel sterkte weer komende nachten
Wat jullie schrijven over die 'nesten' dat vind ik toch zo leuk, maar zelf wil ik absoluut niets geen kussens of andere dingen in m'n bed. (behalve dan m'n eigen hoofdkussen) Alles moet lekker glad en strak zijn, ik zou me vast erg irriteren met al die hobbels, geloof ik. Gelukkig heb ik nog helemaal geen last van maagzuur. Kan ik me eigenlijk van de vorige keren ook niet zo herinneren Komt misschien ook wel omdat ik matig eet en nog niet gegroeid ben.
Ik haat de nachten tegenwooridg, verschrikkelijk gewoon! Maar goed hoort erbij denk ik dan maar weer, en ga maar weer es door het huis wandelen. Ik probeer het ook zo veel mogelijk in te halen overdag, maar lukt steeds minder, alles moet af he, nesteldrang.
Grrr...verschrikkelijk de nachten! Het in slaap vallen valt wel mee (de 1e keer dan), omdat ik 's avonds doodmoe ben, maar dan wordt ik na een uurtje of 4-5 weer wakker omdat ik moet plassen en superhonger heb! En dan bedoel ik echte honger die niet met een koekje overgaat he...pfff. Dus dan moet ik eerst iets eten, nog een keer plassen, weer een goede houding vinden,wachten tot de kleine stopt met me vanbinnen te molesteren,...maar dan ben ik eigenlijk dus klaarwakker,en val ik maar pas in slaap als m'n vriend ook komt slapen.(nachtdienst) Ondertussen natuurlijk nog een paar keer plassen en dan wéér een goede houding proberen te vinden;wat niet erg gemakkelijk is met die f*cking rugpijn, en als ik op m'n zij lig begint de kleine keihard te schoppen tegen die kant die op de matras ligt. Ik word er GEK van! Zo....dat is er effe uit.Bedankt ladies,ik moest het gewoon kwijt!