Ik schrok net best wel, want ik voelde dus duidelijk een knobbeltje onder 1 van haar tepels. De rechterkant was gewoon vrijwel plat en aan de linkerkant zit dus best wel een groot knobbeltje. Een erwtje zeg maar. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Je denkt toch meteen aan t ergste met dit soort dingen, maar las dat t vaak opgezette kliertjes zijn? Wel even een bezoekje aan de huisarts brengen voor de zekerheid?
Mijn zoontje heeft dit ook. Ben naar de ha geweest en deze dat aan opgezette kliertjes door het geven van borstvoeding. Ik moest als het na 6 weken niet weg is terug komen. Het is nu ongeveer vier weken geleden en het bultje zit er helaas nog. Het is wel ietsjes kleiner geworden. Ik zou dus toch even naar de ha gaan.
Mijn zoontje heeft dit ook. HA heeft hem onderzocht en het was een klier. Dit blijft ws zo, je ziet er niks van. Ik zou er even een HA naar laten kijken.
Ik maak maandag meteen even een afspraak. Hoop dat t inderdaad een kliertje is.. Ik geef alleen geen borstvoeding.
Weet iemand trouwens hoe je een opgezette klier kan onderscheiden van andere zaken? Omdat de arts alleen maar even voelt?
Ons dochtertje heeft ook een bobbeltje onder 1 van haar tepels. Afgelopen donderdag moesten we naar CB. De CB arts, is tevens mijn huisarts, heeft er naar gekeken. Hij zegt dat het een melkkliertje is en dat het geen kwaad kan. Het moet op den duur wel verdwijnen, maar nu mocht het er nog wel zitten.