hallo. Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest voor een routine-afspraak en ze maakte een schatting van het gewicht op dit moment. Ons mannetje loopt de hele tijd al iets voor maar wel netjes volgens zijn eigen lijn. Ze heeft hem geschat op 6 pond op dit moment. Ik krijg nu overal te horen dat dit behoorlijk zwaar is voor ruim 33 weken. Is dit inderdaad zwaar of valt het mee? Alvast bedankt, Liefs
Het is maar een schatting he.... Maar heel klein is het niet voor die termijn geloof ik. Fijne zwangerschap nog! x
sem woog nog geen 6 pond bij de geboorte 39+4 dus vind het redelijk groot maar niet abnormaal toch en het is maar een schatting he
Het is idd niet klein voor die termijn. Maar het is maar een schatting he. Mijn zoontje liep ook altijd 2 weken voor op elke echo en mijn gyn voelde met de handen en zei ook dat het een flinkers zou zijn. Nou hij was idd 4170 gram bij zn geboorte (41 weken).
het is idd maar een schatting maar hij loopt idd wel de hele zwangerschap al wat voor. Maar krijg steeds te horen dat de meeste hiermee wel een groeiecho krijgen i.v.m eventueel overtijd lopen en dan een heel zwaar kind hebben. Had toen ze het zei niet in de gaten dat het erg zwaar is dus heb verder ook niet gevraagd, ze heeft trouwens ook niks erover gezegd. Liefs
Ik geloof nooit zo in die schattingen meer. Wij zouden een klein kindje krijgen. Jaja... 3980 gram bij 39+5 vind ik persoonlijk niet zo heel klein.
Hier ook niet zo van de schattingen mijn zoontje zou een kleintje zijn maar met 4150gram voor een eerste vond ik dat niet zo heel klein maar goed zijn lengte was 49cm dus dat was dan wel weer wat klein in vergelijking met zijn gewicht. mijn dochter zou een grote zware zijn tsja zwaar dat klopte 4340gram maar ook maar 50cm dus ook niet heel groot. Ik zou gewoon even afwachten en als je het niet vertrouwd gewoon effe bellen.