Hallo allemaal, ik ben nieuw hier dus laat ik me even voorstellen ik ben Debbie en ik ben 26. In 2011 heb ik een mk gehad. Nu ben ik 5 weken en een dag zwanger. Nu heb ik sinds zondag bloedverlies met stolsels Ik voel me nog wel steeds zwanger en ik heb het idee dat ik steeds Meer verschijnselen krijg. Nu heb ik 14 februari een echo, maar het duurt me veel te lang heeft iemand hetzelfde meegemaakt? X
als het helderrood bloed is lijkt het me niet goed . Ook niet met stolsels. En hoeveel bloed verlies je ? een veegje of echt veel ?
Heb je ook last van krampen? Een beetje bloedverlies kan maar als het veel is en je hebt er buikpijn bij is dat meestal niet goed..
Een beetje, bruin, bloedverlies hoeft niet iets slechts te betekenen. Maar heb je er krampen bij dan zou ik de VK even bellen.
Hoi, het ligt aan hoeveel bloed hoor en of je buikpijn hebt. Ik had het ook 2 dagen voor de eerste echo op mijn verjaardag ging ik plassen en toen zag ik al dat bloed. Was helder rood met stolsels was een plas bloed, daarna nog beetje met afwegen,maar had geen buikpijn. Je bent nog heel vroeg dus ik weet niet of ze al wat kunnen zien, je kan anders altijd met jouw verloskundige overleggen.
Ik heb eigenlijk wel veel verhalen gelezen bij mensen die stolsels verliezen, hevig bloeden en toch nog gewoon zwanger blijken. Het kan alle kanten op. Op deze manier duurt de echo nog wel heel lang natuurlijk! Ik zal voor je duimen dat alles nog gewoon goed zit bij je.
Hoi, Ah meid, wat een spanning, zeker omdat je al eens een MK hebt meegemaakt! Gewoon aan de bel trekken, de 24ste is sowieso te ver weg, want je blijft je zorgen maken. Ook al stopt het bloedverlies, dan vraag je je nog af hoe of wat. Ik heb mijn eerste echo met 5 wk 4 dagen gehad en toen was er al duidelijk een zwangerschap met dooierzakje te zien, dus eerder moet écht wel kunnen! Misschien kunnen ze dan nog niet zien waar het bloedverlies vandaag komt, maar dan weet je iig dat de zwangerschap intact is! Héél veel sterkte!! Groetjes Patricia
Ik zou nu vast je vk bellen, wellicht dat zij even met een inwendige echo kan kijken? Het kan alle kanten op, maar wij kunnen helaas niet vertellen welke kant. Hopelijk heb je een goede plakbaby!