tja, mijn kleinetje is al weken om de zoveel uur wakker. om het uur zelfd vanacht. vanacht was het feest vanaf half12 tot half 2, zolang is hij wakker geweest en heeft hij liggen huilen (heb hem niet de hele tijd laten huilen hoor) om half 2 is hij in slaap gevallen en is hij nog om het uur wakker geworden. ik kan dan uit bed om zijn speentje weer terug te geven,. doe ik dit niet, dan gaat meneer compleet over de zeik. dit gaat al weken zo. ik moet zeggen, ik heb het wel een beetje gehad nu. ik ben bekaf en je weet dat vanacht niet anders zal zijn. wie weet raad?
Ik denk dat het een beetje bij de leeftijd hoort. Mijn dochter heeft er ook al een hele tijd last van (paar weekjes ouder) en ik heb al meer lotgenoten gevonden Ik heb ook de oplossing nog niet gevonden. Als wij het echt niet meer trekken gaat ze bij ons in bed slapen. Geen ideale oplossing, maar het is even niet anders...
Nou, ik heb voor Isabella 3 speentjes in bed liggen. Dan heeft ze er altijd genoeg mocht er 1 of 2 uit bed vallen. Zijn ze alle drie gevallen ( komt echt heel zelden voor) dan roept ze ons. Misschien kun je dat doen?
tja, was het dat maar, vaak huild ie met zijn speen in zijn mond. dus ik denk niet dat het echt aan de speen zelf ligt. vanacht hebben wij heb ook in bed genomen uiteindelijk, maar ook dat hielp niet, toen bleef ie aan het spelen (ja, oke hij huilde niet haha) het enige wat wel eens helpt, is de fles geven, maar daar wil ik eigenlijk weer geen gewoonte van maken.
Misschien heeft hij nog wel honger voor hij in bed gaat. wat extra pap ofzo geven in de avond. Tanden kunnen ook weken voor problemen zorgen.
hij heeft al 8 tandjes en daar heeft hij nooit last van gehad (en dan zou hij daar overdag toch ook last vanmoeten hebben lijkt mij?) en hij krijgt om half 8 een flesje en om 8 uur gaat hij naar bed, dus op dat moment kan hij geen honger hebben.
Hier waren het overigens de kiezen die nachten van gillen veroorzaakten. Ook hier overdag niks aan de hand, maar goed zodra ze gaan liggen krijgen ze er last van. Ook last van de oren kan een probleem zijn. bedenk maar eens als je er zelf last van hebt dan ga je ook niet graag liggen :S Verder tja kan het natuurlijk ook dromen zijn. Te druk geweest overdag. Dingen meemaken die indrukwekkend zijn ( in de ogen van een kind natuurlijk)
Hier ook onrustige nachten, al een paar weken. Ook overdag wordt er slechter geslapen, en meneer eet een stuk slechter. Afgelopen weekend ook nog een dagje koorts tussendoor, en verder zure luiers en vaak rode wangen. Ik vermoed sprongetje in combinatie met tanden. Hoop dat we er snel doorheen zijn, erg vermoeiend dit.... Veel sterkte iedereen die in dezelfde periode zit als wij!
hier ook slechtere nachten. tandjes, sprongetje en snel ontwikkelen. onze man ging gisteren uit zichzelf staan en is bezig met kruipen ipv tijgeren. heftig sprongetje dit... Groetjes, Miranda
Nou hier ook hetzelfde (al is Louise 2x zo oud) maar wij zaten gisteren bij de ha en ze bleek een acute middenoorontsteking (loopoor) te hebben. En dit met al 2 weken een normale temp en niet naar de oortjes grijpen. Ik wil je niet bang maken hoor, maar ik was ook ervan overtuigd dat het tandjes/kiezen waren.... ga anders voor de zekerheid even naar de ha toe.
Senna is over een week 7 maanden oud en de laatste weken is zij 's nachts ook flink aan het spoken. Bij haar zijn het de tanden die doorkomen. Ook ik kan weinig anders doen dan telkens naar haar toe gaan, laten weten dat ik er ben en een speentje in haar mond stoppen (ook al heeft ze een gruwelijke hekel aan dat ding). Als ze de speen eenmaal pakt kan ik rustig mijn bed in gaan, wetende dat ze een uur later weer wakker is. Wat bij Senna wel helpt is een flesje melk geven. Daarvan valt ze wel voor een uurtje of drie in slaap maar ik kan me voorstellen dat als je kind geen nachtvoeding meer krijgt, je niet zit te wachten op het geven van een voeding.
vanacht was het weer raak. ik ben om 21.00 maar naar bed gegaan voor de zekerheid. om 21.10 begon meneer al. dit heeft hij ,om het ,volgehouden tot ongeveer 1uur. toen is hij in slaap gevallen. ben het toch wel echt beu nu. ik ben op, heb slaap.
Oh hier precies hetzelfde afgelopen nacht. Dit is nu al de 3e week, waarvan ze 2 nachten heeft doorgeslapen. Ik heb vannacht een potje flink gehuild, voel me zo'n lozer!
Hier ook al weken hetzelfde! Tanden waren/zijn het niet denk ik, ten minste in eerste instantie niet. K zie nu wel een dikkere bobbel op dr tandvlees waar een boventand doorkomt denk ik. Ook oortjes waren het niet, Zat wat snot achter zei de HA maar niet in die mate dat ze er last van heeft zeg maar... t is wel zo erg dat ik nu inmiddels eerst minder werk per dag omdat ik als een zombie op mn werk loop, en ik heb afgelopen nacht ergens anders geslapen en mn man lekker met onze dochter gelaten, hahah heelijk een nacht goed slapen. Heel veel succes voor iedereen, k hoop dat we snel weer lekker door kunnen slapen met zn allen
Hier ook precies hetzelfde. Hij slaapt sinds een paar dagen heel slecht zowel overdag als nu ook snachts, en dat laatste is echt slopend! Gisteravond was hij van 1 uur tot 4.30 wakker en niks hielp om hem in slaap te laten vallen, vreselijk vermoeiend.............. Volgens mij is het de 8,5 maanden sprong, en die schijnt heel heftig te zijn. Gelukkig is het maar een fase......
ja, ik had ookal in het boek gelezen dat het wel eens die sprong kan zijn. ik geloof niet dat ie ergens last van heeft want dan zou hij overdag ook slecht moeten slapen. maar er is dus niemand met het wondermiddel dus? hoop dat het snel beter gaat nu want dit trek ik niet. slaap al weken maar half en de afgelopen week mag ik blij zijn als ik 3 uur per nacht heb geslapen.
Nee, helaas geen wondermiddel...... Het gaat kennelijk vanzelf weer over, die van ons sliep ineens vannacht weer van 21.00 tot 6.45; ik snap er ook niks van. Maar goed, mij hoor je niet klagen
het bedje naar jullie slaapkamer halen een tijdje? Misschien wilt hij bij jullie in de buurt zijn en als hij weet dat jullie in de buurt zijn dan slaapt hij misschien wel. en dan wen je hem er tenminste niet aan om bij je in bed te nemen.
hmm, ja dat kan ik nog wel eens proberen ja. dat scheelt misschien. afgelopen nacht ging het wat beter. ik ben 3 keer uit bed geweest. (scheelt veel als je de nacht ervoor om het kwartier eruit moest) ik ben nu al 2 keer naar boven gelopen. ik hoop dat ie weer wat rustiger de nacht doorbrengt.
wat je ook kunt proberen is een bed in zijn kamer opmaken voor je zelf..je kunt daar gaan liggen wanner je hem in bed legt..en dan weet hij dat je daar bent zeg maar..ga er dan gewoon uit wanneer hij slaapt maar slaap daar wel een paar nachtjes. Heb ik toen ook een weekje gedaan en toen werd ze neit meer wakker. ben een paar dagen tegelijk met haar naar bed gegaan zeg maar..en daarna maakte ik het bed op en zei ik dat ik later kwam..toen ze op een gegeven moment snachts neit meer wakker werd heb ik het bed nog een paar dagen laten staan maar ben zelf in mijn eigen kamer gaan liggen. En toen uiteindelijk het bed ook niet meer gemaakt daar.