nachten wakker en krijsen *gaap*

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door odet, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

Quinten was ook een aantal weken elke nacht om het uur wakker hij bleek ontstoken amandelen te hebben we hebben overdag niks aan hem gemerkt behalve dat hij wat minder at
    misschien toch maar even naar de ha

2. mamvansam

mamvansam Actief lid

20 mei 2008
    239
    0
    0
    Office Manager
    Midden Nederland
    Hier ook hetzelfde verhaal!
    Al een week of 4 is 'ie z'n ritme helemaal kwijt. Soms moet ik er 's nachts wel 15x uit :( . Af en toe is de speen voldoende, maar er zijn ook regelmatg spookuren (meestal van 3.00 - 05.30). Verder drinkt hij z'n laatste fles ook ineens nog maar voor de helft leeg, terwijl er niks anders aan z'n eetschema veranderd is. Heel af en toe heeft ie ook wat verhoging (tegen de 38 aan). Of het nou tandjes zijn of een sprongetje is geen idee :(: , maar slopend is het zeker! Ik loop ook af en toe als een zombie rond op m'n werk en kan maar niet ophouden met gapen.
    Maar hopen dat het snel weer over is en tot die tijd is het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.

We wachten het af.....

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    hier hebben we ontdekt waar de slapeloze nachten van komen... onze uk heeft dus een middenoorontsteking :cry: :cry: :cry:
    hij kreeg verhoging, ben dus net terug van de HA, hij heeft nu gelukkig een AB kuurtje gekregen.

dus dames, als je het niet vertrouwd, ga even langs de dokter. want behalve jengelig en 's nachts een paar keer wakker, was er niet veel aan hem te merken.

Groetjes, Miranda

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hij heeft al 8 tanden? Voel dan maar eens verder, misschien heeft hij wel last van kiezen!
    Mijn dochter heeft er wel last van namelijk en zij heeft ook 8 tanden!

5. odet

odet Niet meer actief

ja, ik heb al wel een paar keer in zijn monndje liggen loeren als hij die open had, maar geen kiezen te bekennen.
    vanacht is het trouwens heel goed gegaan, ik ben er maar 2 keer uit geweest hehe.
    een beetje een fatsoenlijke nacht gehad. eindelijk.

ik heb zelf niet de indruk dat er iets mis is met hem.
    hij is overdag nl niet anders dan anders.

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Toen ik het eerste stukje in dit topic las, moest ik ook meteen aan oorpijn denken.
    Dat kan , zonder koorts en is 's nachts vervelend omdat ze dan liggen (meer druk op het oor).
    Misschien wel helemaal niet aan de orde, maar denk ik wel de moeite waard om het even na te laten kijken / uit te sluiten.
    Sterkte!

7. odet

odet Niet meer actief

nou, dit weekend was het echt raak.
    van zaterdag op zondag heeft ie tot 4.30u liggen huilen.
    hij was niet stil te krijgen.
    om 12.00 ben ik naar de huisartsenpost gegaan omdat ik het echt iet eer vertrouwde.
    hij had een beetje rode trommelvliezen en zijnkeel was wat rood.
    niet echt noemenswaardig, maar toch oordruppels en neusspray gehad.
    wat denk je, ik oest het zelf betalen en in de haast had ik geen geld ee genomen.
    moest ik snacht om half 1 et een zieke baby terug naar huis rijden om geld te gaan halen.
    tsjonge jonge
    dat vindt ik dus niet normaal maar goed.......

vanacht ging het al veel beter.
    hij is om half 5 wakker geworden, fles gegeten en weer gaan slapen tot half 9 :)

ik hoop dat het dat was, maar ik ben er bang voor...

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    en hoe is het nu?

9. odet

odet Niet meer actief

lief dat je dat vraagt.

het gaat redelijk op dit moment.
    hij wordt nog 3-6 keer per nacht wakker en vaak is zijn speentje geven genoeg.
    soms moet ik bij zijn bedje blijven staan totdat hij slaapt, anders gaat hij hysterisch krijsen.
    het gaat wat beter dus.

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    pff hier ook al een week of 3 vreselijke nachten, soms word ze gewoon wakker en volstaat een beetje water of melk. maar nu al 2 nachten is ze wakker van 2 tot half 5, overdag is ze goed te pas. ze lijkt nergens last van te hebben (ook snahts niet) geen koorts, honger, pijn (lijkt het) word er echt een beetje moedeloos van. Geen idee of dit de 11mnd sprong is of dat ze droomt ofzo. het is in ieder geval best frustrerend en de volgende dag loop je er bij als een zombie....hopelijk gaat het snel weer over :(

11. odet

odet Niet meer actief

nou, ik ben er na 2mnd achter dat hij het doorheeft dat als ie zo schreeuwd dat ik dan kom.
    erg handig.
    ik de hele tijd bang dat er wat aan de hand was, maar ik heb er 2 mnd over gedaan om alles uit te sluiten.
    ik weet zeker dat hij nergens last van heeft.
    nu begint hij eindelijk beter te slapen.
    vanacht maar 2 keer wakker geweest omdat hij zijn speen kwijt was en om half 8 pas uit bed.
    dat is lekker hoor, na 2 maanden......

12. Nicole1

Nicole1 Actief lid

19 mrt 2008
    133
    0
    0
    Het begint bij mijn dochter nu normaal te worden dat ze doorslaapt, maar heeft wat jij beschrijft ook een hele lange tijd gehad. Laten huilen werkte ook niet, het was gewoon bijzonder als ik haar een hele nacht niet gehoord had. Het gaat over echt waar hahaha het is nu misschien zwaar .ik had het ook vaak gehad, maar heb geduld doe waar jij je goed bij voelt, wij gaven ook altijd gewoon het speentje om te voorkomen dat ze nog meer wakker werd dan dat ze al was. je kan ook meerdere spenen in bed leggen zodat je kleintje er altijd 1 kan vinden. Succes

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Hier gisteravond toch langs de hap geweest..toen we haar in bed legden begon ze direct te krijsen en ze hield niet meer op...aangezien we dat vreemd vonden hebben we het toch maar latn checken. hij kon zo niets vinden...het enige wat hij kon bedenken was toch wat zere oortjes of druk erop...en hij gaf 4 the sure oordruppels mee...thuis hebben we die gegeven en kind is als een blok in slaap gevallen tot de volgende ochtend..hopelijk blijft dit zo :)

14. odet

odet Niet meer actief

meerdere spenen heeft helaas ook geen zin.
    vaak heeft hij zijn speen in zijn hand als hij begint te huilen snachts.

vanavond is hij heel onrustig, gisterenavond is hij ook veel wakker geweest.
    denk dathet komt door de vele indrukken van de sinterklaas viering.
    hoop dus dat hijmorgen weer wat rustiger is.

Deel Deze Pagina