Nachten worden erger

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Paaseitje1989, 17 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier heb ik d'r ook moeten leren om bij wakker worden weer verder te slapen. Wat ik bij zoontje wel deed en nu bij dochtertje niet is zodra ze wakker zijn er gelijk weer uithalen. Zolang ze niet huilt blijft ze in principe tot de volgende voeding in bed. Eerst duurde het 3 kwartier tot ze weer sliep... Inmiddels zo'n 5 minuten. Tussendoor loop ik dus wel gerust een paar keer voor een speentje, het is niet zo dat ik d'r 2uur niet hoor.

Voor vannacht... Ik zou toch nog eens proberen om d'r niet wakker te maken vanavond. Persoonlijk heb ik liever 2 nachtvoedingen en een baby die dan tussendoor lekker rustig slaapt dan 1 nachtvoeding en een onrustige nacht.
    Zeg niet dat t probleem daar ligt, maar het valt te proberen toch? Ik denk in zulke situaties altijd maar, erger dan dit wordt t toch niet dus wat maakt t uit.
    Weet niet meer of ik t al had gezegd, maar heb je al eens buikligging overwogen/geprobeerd?

2. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ons zoontje had verborgen reflux en dat begon ook rond deze leeftijd en met deze klachten erbij. We hebben ontzettend veel geprobeerd maar bij ons was buikslapen het meest effectief. De nachten werden daardoor een stuk beter. Niet goed, maar wel beter.

3. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Osteopaat bezoeken!

4. Paaseitje1989

Paaseitje1989 Actief lid

16 aug 2016
    154
    10
    18
    Osteopaat is al bezocht. Buikslapen gaat nog niet vanwege het inbakerzakje. Maar als ze snachtsn heeft gedronken en dan meteen op de buik wordt gelegd wordt het spugen toch erger? Of zie ik dat verkeerd?

5. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Buikslapen werkte hier beter dan inbakeren, stukken beter zelfs.
    Na de voeding moet je kindjes met reflux altijd een half uur omhoog houden, dus dan is de voeding al best wat gezakt en als ik d'r hier slapend weg leg op de buik spuugt ze vrijwel nooit. Is ze wakker en gaat ze druk liggen doen dan spuugt ze (logisch) wel eens.

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.969
    15.009
    113
    Met reflux en buikslapen (dat ontdekte ze met 4 maanden sindsdien altijd op dr buik te vinden tenzij t super warm is) hebben wij eigenlijk nooit problemen gehad. Op zich wel bijzonder je zou verwachten dat t problemen op zou leveren. Met krampen ging t in elk geval rap omlaag. Kont omhoog, winden vlogen om je oren en met dr knietjes onder dr buik lekker warm buikje en beetje tegendruk denk ik.

7. Paaseitje1989

Paaseitje1989 Actief lid

16 aug 2016
    154
    10
    18
    Mag ik vragen hoeveel voedingen je geeft per dag?

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ongeveer 7 a 8, dat is pas sinds een paar weken zo. De eerste is rond 8 uur, de laatste rond 22.30 uur.

9. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik zou haar een tijdje niet wakker maken s avonds en kijken of het verbeterd (en niet 1 nacht niet en daarna weer wel, maar gewoon een week ofzo) en kijken of je overdag vaker kan voeden.

Ik voed zelf om de 2 uur gemiddeld, maar maak hem nooit wakker. Zit op 12 voedingen per dag gemiddeld.

Maar als ik mijn zoontje wakker maak.. oei, dan heb ik een rot dag/nacht en hij ook!

Deel Deze Pagina