Hero Nutrasense 1 (nieuw)

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door bloemetje95, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

De nieuwe flesvoeding van Hero. Is 't wat??
    Wij gebruiken nu Bonbebe. Bevalt goed behalve dat t nogal stinkt en klontert maar dl vindt het lekker! Alleen is t haast nergens te koop dus willen we graag een ander merk.

Ik dacht aan Hero. Alleen nu snap ik niet precies wat die nieuwe formule inhoudt ten opzichte van de oude. Het heeft wel een errug handige verpakking.. Maar bij de ''Standaard 1'' staat überhaupt geen Nutrasense erop? Betaal je nu alleen voor een nieuwe verpakking? En er zit deels melkvet in ipv plantaardig vet?
    Het scheelt nogal in prijs, die nieuwe is namelijk ineens 11,99 :$

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nutrasense bevat koemelkvet (boter) i.p.v. plantaardige olie zoals andere kunstvoeding. En het is veel duurder.
    En de verpakking is een milieu-onvriendelijk blik.
    Zonde van je geld.

3. maasybaby

maasybaby Nieuw lid

8 jul 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben dit net per ongeluk gekocht idd omdat er nergens staat dat het niet de gewonde standaard 1 is. Dom maar oma wist niet beter. Nou kleintje heeft al 3 dagen diaree. Arm kind kan er absoluut niet tegen. Ik vind dat ze de verpakking moeten veranderen zodat er duidelijk nutrasense op staat :( ik vind het in ieder geval niks!

4. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    De nutrasense is een nieuwe soort maar de huidige producten blijven ook gewoon (zonder wijziging in verpakking of samenstelling) bestaan. Je kan dus gewoon voor de reguliere variant van Hero kiezen. Bij ons in het dorp ook nog gewoon volop verkrijgbaar (kruidvat en AH)

5. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Wij gebruiken ook Hero en gaan nu over naar Standaard 2. Ik ga niet over op Nutrasense. Het is nieuw en ik heb het idee dat de echte test of het bevalt nu pas wordt gedaan, dus op onze kinderen. Allemaal prima, maar dan wel op de baby van een ander, niet op die van mij ;)

6. twinklestar1978

17 okt 2010
    10
    0
    0
    Omdat de gewone Hero standaard 2bij ons steeds niet te verkrijgen is ben ik uit nood op de nutrasense 2 overgestapt (ik hoop wel dat de gewone standaard wel weer komt). In het begin vond mijn zoontje het volgens mij helemaal niet lekker. Hij dronk zijn flessen al wat slechter voor het overstappen dus het kan ook toeval zijn hoor. Nu na ruim een week lijkt hij er wel aan gewend. De verpakking is handig maar je kan ook een bewaarblik bestellen voor de standaard Hero voeding. Hier ben ik trouwens wel tevreden over.alleen bij ons dus slecht verkrijgbaar. Ik heb Hero zowel bij mijn eerst zoontje als nu bij de tweede steeds gegeven.

Deel Deze Pagina