Wat jammer dat het bij jullie nog niet wil lukken. Julie hebben inmiddels alles wel geprobeert denk ik dus dan zullen jullie kleintjes er misschien nog niet aan toe zijn.... Komt vanzelf!!! Hier is het me overigens tot vandaag dan nooit eerder gelukt om langer dan 3 uur tussen de flesxen te houden. Door het klokkie rond slapen zijn er god dank twee flessen afgevallen anders had hij veel te veel gekregen maar de laatste tijd rommelt hij met de fles van 10 uur en 1 uur (ritme was: 7-10-13-16-7) deze dronk hij niet lekker dus vanmorgen geprobeerd ipv 180/6 210/7 te geven en dan om de 4 uur zodat we op 4 flessen uit komen en dat is vandaag gelukt! Ben benieuwd of t morgen weer lukt.... Slapenngaat hier weer helemaal goed, gewoon van 7 tot 7. Was toch die sprong. T zou wat zijn petra als jou kleine inneen sprong juist wel door slaapt....
Hey meiden, wat een verschillende situaties. Blijkt wel dat elk kindje anders is he. Hier overdag meestal 4 uur tussen de flessen nu. Maar einde van de middag en begin van de avond zit er vaak maar 2 a 3 uur tussen. Zo komt ze vaak uit op half 8 of half 9. Datzal wel haar ritme zijn. Daarna is ze een paar keer om 3:45 gekomen, maar ook wel een keertje om 1:30. En afgelopen nacht was helemaal drama. 7:30, 23:00, 1:30, en om half4/ 4 uur werd ze weer wakker. Toen dacht ik: nu is het klaar, dit kan geen honger meer zijn! Ik heb haar bij me genomen en we hebben samen nog heel onrustig verder geslapen... Daarna heeft ze om 5:50 weer een fles gehad. Ze is ook wat mopperiger en gisteren en eergisteren had ze ook wat verhoging. En heel verkouden, wij allemaal eigenlijk. Dus wat er verder is..? Sprong? Is die er rond 5,5 maand? Of toch wat ziekig? Hopen op wat beters vannacht!
Hier ook net een verkoudheid gehad en t drinken ging toen ook lastiger. Dat was ook de periode dat hij eerst minder leek te drinken en toen ineens wakker werd om 8 uur (tereijl hij de lsatste fles om 7 uur had gehad) met honger en snachts weer kwam met honger. Miss inhalennvan die dagen dat t wat rommeliger was ofzo, geen idee. Maar dus ooj gerommel met verkouwdheid. Heeft maar 3 nachten geduurt dus dat komt vanzelf goed!
als ze verkouden zijn, drinken ze minder goed, en ademen ze ook wat minder makkelijk door hun neus...en als ze dat gewend zijn geeft dat dus ongemakt. hier vanacht weer doorgeslapen. ze dronk om 16:30 u een fles, en is daarna gaan slapen. ze werd om 22:10 u wakker, fles van 200 cc op en vervolgens was t 07:00 u... we zien wel weer wat het vanacht wordt.
nee, door die grote fles komt t niet....want de dagen ervoor dronk ze ook 200 cc als laatste fles...Maar fijn is het wel dat t weer 1 nachtje goed ging...
Ooh petra dat is zeker fijn! Geeft de burger moed he! Hopen op een goede nacht. Ik duim voor jullie! Wij geven nu sinds een kleine week grotere flessen en dn ook om de 3,5 a 4 uur. Er gaat dan 160+5 in een fles. Ik wil even aankijken en dan eens proberen wat ze doet als we 190+6 gaan geven. Hoe snel zou ik dat kunnen gaan doen denken jullie? En dan alle flessen of misschien alleen de laatste?
Misa, je ziet dus nu dat het toch iets beter gaat nu 's nachts met de grotere flessen, of nog niet? Tuurlijk kan je daarna weer de fles ophogen....ik zou dat met mijn dochter direct kunnen doen, want ze drinkt echt niet meer dan ze zelf wil. Wij kunnen wat dat betreft echt voeden op verzoek. Maar als je kindje alles opdrinkt, dan werkt dat lastiger omdat je niet boven de liter mag uitkomen...Gewoon proberen toch? Hier vandaag allemaal grote flessen aangeboden (180+6). Alleen vanavond om 19:00 u dronk ze maar 130 cc ervan op. Straks rond 22:00 u krijgt ze nog een fles...die gaat wrsch wel weer helemaal op. Als ze dat niet op drinkt en ze komt vanacht weer, dan ga ik morgen overdag weer terug naar flessen van 160+5 en dan alleen 's avonds een grotere fles aanbieden / of om en om ofzo.... T blijft allemaal uitproberen, ook bij jou Misa...gewoon proberen! Die nachten zijn gewoon heilig...als ze die nu goed slapen, kunnen we overdag ook meer aan toch?
Wij hebben eerst alleen de laatste fles eerst opgehoogd maar al snel allemaal naar 180/6. ze regelt dan zelf wel of ze de fles wel of niet helemaal leeg drinkt
Nou de nachten gingen een paar dagen goed ja, maar nu echt niet meer. Ze kan zo 2 uur wakker zijn... En de flessen zelf regelen qua hoeveelheid deed ze helemaal in het begin wel eens, maar nu echt niet meer. Ik heb een ander topic geopend. Willen jullie eens meekijken? Petra, ik zag dat jij al had gereageerd. Dankje! http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/399264-koemelk-allergie-vraagjes.html
Wat balen zeg.... Aan waar het dan aan ligt?!? Heb je zelf een idee? Minder gedronken of veel geslapen ovedag? Hier ook aan het rommelen maar dat is mn eigen schuld. Ik dacht dat we wel naar 4 flessen van 210 konden ipv 5 van 180 maar hij kwam gister ochtend om 6 uur dus dat is een uur vroeger en vannacht om 1 uur en vanmorgen om 6 uur en echt van de honger dit keer. Dus vanaf vandaag weer 5 flesjes van 180, dat werkte dus ja....
Balen justy..! Hopelijk lukt de teruggang naar meer flessen soepel en zit je snel weer op je oude schema. Ik heb vanaf het begin af aan al gedacht aan iets als koemelk allergie oid. Maar het is allemaal zo vaag en onduidelijk qua klachten bij haar dat we er nog niet mee verder kwamen. Maar goed, we gaan verder..!
Ja hoor! Gisteren een flesje meer op door t vroege wakker worden maar weer heerlijk doorgeslapen en vandaag weer in het oude schema van 5 flessen. Ben je al wat verder met de kma? Ga je speciale voeding proberen?
hier vanochtend weer 5u met flinke trek ..wrsch poepbroek die dwars zat want na fles poepte ze flink. de afgelopen 4nachten was t wel 7u...dus ach. ze drinkt ook niet meer daardoor, is gewoon fles nr 1.
Ik denk dat het sowieso wel eens kan verschillen. Ik heb ook de ene dag meer honger/dorst dan de andere. Bij ons slaapt hij meestal klokkie rond maar vorige week ook twee dagen dat hij ineens eerder wakker was. Geen idee waar dat aan heeft gelegen.... Wel fijn dat t over t akgemeen zo goed gaat zeg!
Ja wij doen het de ene dag ook anders dan de andere he. Is ook niet ge natuurlijk! Maar als ik kijk naar mijn zoontje: bij hem ging dat allemaal veel soepeler en duidelijker en ritmischer. Zo zie jema dat elk kind anders is! Hier gaan we bioresonantie doen (google maar eens). Nu eerst een plukje haar opsturen, want volgens deze natuurgeneeskundige kan je daar al ergveel aan 'aflezen'. Als er wat uitkomt, dan gaan we voor een afspraak en eventueel een aantal behandelingen. En misschien iets veranderen, als er iets van een allergie uitkomt. Dus ben heel benieuwd! De laatste 2 a 3 nachten gaan goed. Ze slaapt op haar eigen kamer, nu ook snachts. We waren er erg zat van.. ze komt vaak tussen half 8 en half 10, ook al is het maar 2 a 2,5 uur geleden dat ze een fles heeft gehad. Niets werkt dan, dus dan maar een fles. Dan de volgende vaak tussen 1 en 3 en dan weer tussen 6 en 7 meestal. Dus wij zijn al heel tevreden! Geen twee nachtvoedingen en geen uren wakker snachts. Hoe vermoeiend ook, ik ga vaak vroeg naar bed en dan is dit goed te doen. Hoe gaat het bij jullie?
Ik was ook altijd heel tevreden. Laatste fles deed mijn man, dan kwam hij 1 keer snachts en sliep hij gelijk weer en dan in de ochtend weer. Hier nu al weken klokkie rond. Echt super dus! Heben een paar nachtjes tissendoor gehad dat hij wat aan het spoken was (sprong) maar verder dus top! Hij krijgt nu ook 4 flessen en dat gaat tot nu toe ook goed...
Fijn justy! Wij zitten nog steeds op 6 flessen. Geen terugval meer gehad! Binnenkort met veel spanning de flessen weer ophogen en hopen dat ze nog een fles laat vallen.
We zitten nu ineens op 5 flessen! Nog steeds wel irritante tijden, maar het is te doen nu! Laatste twee dagen rond 17:30/18:30 rond 1:00/2:30 en rond 6:00/7:00. Na de eerste nacht dat dat zo ging heb ik gelijk de flessen opgehoogd naar 190+6 en dat gaat nu voor de tweede avond goed. We laten het eventjes gewoon zo en over een week of twee gaan we proberen haar toch tussen 21:00/22:30 wakker maken en dan hopen dat ze de nacht gaat maken!