Meer voeding?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Priscillaxxx, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscillaxxx

Priscillaxxx Actief lid

5 jun 2013
    184
    45
    28
    Mijn zoon slaapt al vanaf dat hij 7 weken is door: 23.00 - 23.30 uur de laatste fles en hij komt rond 6 uur weer. (Ik mag niet klagen, I know :rolleyes:)

Nu is het helaas al een paar dagen zo dat hij om 4 uur gaat huilen. Hij is nu nog wel te troosten met een speen maar het wordt wel wat moeilijker omdat hij zijn speen telkens na een half uur weer uitspuugt. Telkens eruit gaat op een gegeven moment opbreken. Helemaal omdat ik over 2 weken weer aan het werk moet. Nu twijfel ik een beetje, zal ik meer voeding geven in de laatste fles zodat hij hopelijk weer door gaat slapen of gewoon zo laten of johannesbroodpitmeel gaan gebruiken? Ik geef 5 x 180 cc, hij weegt ongeveer 5.5 kilo en is bijna 11 weken.
    Wat denken jullie?

2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.270
    25.739
    113
    Ik zou hem gewoon 's nachts een flesje geven. Bij een baby van die leeftijd is het helemaal niet ongewoon als ze nog een voeding krijgen 's nachts, ook al sliepen ze eerder wel door.
    Als je een flesje geeft en hij gaat daarna weer lekker slapen, weet je genoeg en was het dus honger.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik zou ook gewoon een flesje geven :)

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik zou ook gewoon een fles geven 's nachts. Baby's groeien, voedingsnoden veranderen. Veel kans dat hij nu even een groeispurt heeft en meer honger heeft.

5. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Gewoon een flesje geven `s nachts. Zeker niet nòg meer in die flessen. Die zijn al enorm voor zo`n jong kindje. JBPM wordt aangeraden bij reflux, dat is een achterhaald advies, valt onder bijvoeding en dat is zeker niet aan te raden op deze leeftijd.

Tot 2 jaar is het heel normaal dat kindjes niet doorslapen. Je hebt gewoon mazzel gehad dat hij dat afgelopen weken wel deed.

6. Priscillaxxx

Priscillaxxx Actief lid

5 jun 2013
    184
    45
    28
    Bedankt voor jullie reacties. Heb hem vannacht een klein flesje gegeven en hij is heerlijk verder gaan slapen. Hij heeft het blijkbaar nodig :)

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Goed zo! Idd niet moeilijk doen, gewoon een flesje geven en dan slapen jullie allebei weer het snelste verder :)

Deel Deze Pagina