Moet je bij Bambix pap perse Bambix opvolgmelk gebruiken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Beertje09, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Hallo allen,

Ik heb zo'n groot pak gekocht van Bambix iets met granen etc. Nu staat er warm 200 ml 'bambix opvolgmelk', op en doe er 7 schepjes bij.

Nu vraag ik me af, ik gebruik andere melk namelijk die van de Kruidvat (opvolgmelk) ik neem aan dat ik gewoon ook deze kan gebruiken, of moet het perse van Bambix zijn?

Er staat wel een * bij en daarbij staat weer: de soort melk is afhankelijk van de leeftijd van je kindje, hmm wat zouden ze daarmee bedoelen?

Wie heeft er ervaringen met Bambix producten in combinatie met andere soorten melk?

Alvast bedankt!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik gebruik nu Bambix met gewone volle melk, je kunt het met van alles gebruiken

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ja, je kunt het echt met alle merken gebruiken, zelfs door de yoghurt (of het lekker is is weer een ander verhaal natuurlijk:D).

4. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Haha, ik heb het laatst echt geprobeerd hoor! We hadden magere yoghurt en dat was zo dun, liep steeds van de lepel af. En in het verleden gooide ik nog wel eens wat door de fruithap als die wat waterig uitgevallen was. Dat vond ze wel lekker. Door de yoghurt was niet zo'n succes :(.

OT: dat ze aangeven dat het Bambix opvolgmelk moet zijn, is gewoon onderdeel van hun marketing. Elke opvolgmelk is goed hoor. Die opmerking bij het * staat erbij omdat je kindje misschien helemaal nog niet toe is aan opvolgmelk, maar juist nog zuigelingenvoeding nr. 1 krijgt (tot 6 maanden) of juist al ouder is en misschien al "gewone" melk krijgt.

Deel Deze Pagina