Nachthemd

Discussie in 'De bevalling' gestart door Annalise74, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annalise74

    Annalise74 Fanatiek lid

    6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ladies, ik zoek een nachthemd met knoopjes......

    Vorige keer moest ik na mijn bevalling 2 dagen in het ziekenhuis blijven. Ik had een gewoon lang t-shirt aan maar dat was een beetje lastig met borstvoeden. Ik deed elke keer dat hele shirt omhoog en dan lig je daar in je niet "al te chique" onderbroek op zaal. Ok het gordijntje kan wel dicht, maar toch....

    Nu moet ik weer in het ziekenhuis bevallen en de kans is natuurlijk aanwezig dat ik weer een paar dagen moet blijven. Ik wil dus een simpel, goedkoop nachthemd met korte mouwen of zonder mouw (ik beval in augustus) met knoopjes aan de voorkant. En het is gewoon niet te vinden!! Vorige keer heb ik er ook naar gezocht en dus uiteindelijk maar 2 van die grote t-shirts meegenomen.

    Nu vond ik op internet bij babybutt.nl leuke positie- en voedingsnachthemden voor weinig geld. Dat lijkt me dus wel wat.... Kan ik ze de komende maanden ook alvast aan met mijn dikke buik.

    Misschien heeft iemand hier op het forum ook nog tips waar ik eens kan kijken....
     
  2. Cor81

    Cor81 Lid

    13 jan 2009
    51
    0
    0
    Ik heb via wehkamp pyamablousjes en broeken besteld die dus ook van voren open kunnen.
    Zag bij hunkemoller ook nog leuke trouwens.

    Succes met de BV!!
     
  3. Mamma van Finn

    Mamma van Finn Actief lid

    23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij hema hebben ze ook leuke pyjama's met tops met knoopjes.
     
  4. Kwabbernoot

    Kwabbernoot Fanatiek lid

    18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    livera! Was trouwens ook nog eens spotgoedkoop, heb 't uit het uitverkooprek gehaald. Maar in de nieuwe collectie zitten er ook een paar! Ik heb 2 grote(lekkker XL, heb normaal S) bigshirts gehaald met knoopjes aan de voorkant. Kan ik nu al lekker in slapen en strakjes mooi gebruiken bij bevalling en mocht het nodig zijn in het ZH.
     
  5. anouk31

    anouk31 Bekend lid

    22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Ik heb er gisteren 2 gekocht bij de V&D. Een model langer t-shirt met knoopjes boven.

    Even bij www.vd.nl Nachtmode. Daar zie je er meerdere met knoopjes staan.
     
  6. Chikai

    Chikai Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik heb er toen ook ontzettend lang naar gezocht (ben bevallen in oktober, maar wilde ook persé korte mouwen!) en bij Livera geslaagd. Succes!
     

Deel Deze Pagina