nachthemdje of pyama

Discussion in 'Baby en dreumes' started by henkie24, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

kan iemand mij aljeblief vertellen waar ik baby pyamatjes en eigenlijk het liefst nachthemdjes kan kopen (meisje heeft het snel warm) in maat 68? ben al geweest bij zeeman en hema en prenatal maar is vaak pas vanaf maat 74 of echt van die dikke pyamas. ik moet gewoon een luchtig dingeteje voor de zomer. pas geleden had appie heijn een aanbieding in maat 68 maar daar was er toen ook nog maar 1 van. nu ligt ze als haar pyamatje vies is vaak in een gewoon shirtje maar wil gewoon leuke nachthemdjes voor me kleintje. iemand enig idee???

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Bij Lief! hebben ze dunne pyjamaatjes maar die zijn wel aan de prijs (en lief valt erg klein)

Zeeman,Wibra,Hema,prenatal en al dat soort winkels eigenlijk.

3. Agatha

Agatha Fanatiek lid

Sep 16, 2007
    1,382
    0
    0
    Kruidvat (de grotere winkels). Die vallen overigens groot.

4. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    prenatal heb je ze iig heb hier bij de zeeman ook verschillende gezien.

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,842
    3,359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

In 68 ? Ik kon ze ook alleen maar vinden in maat 74.. heb er nu 1 in 74 gekocht bij de hema, maar dat is nog echt te groot voor m'n dochter (die momenteel langzaam van 68 naar 74 gaat) .

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    h&m heeft ze ook...

Ik heb ze al gehad en heb ze van: h&m (zijn erg fijn), lief (vind ik niet zo fijn, want die broekjes zijn heel raar), kruidvat (vallen groot, maar vind ze erg prettig), zeeman (vallen NOG groter) en de V&D (nog niet aan gehad)!

Mijn dochter heeft het ook snel warm, dus leg haar zonder pyama in bed, dus (lange) mouwen romper, zomerslaapzak, lakentje, dekentje! En die deken en laken trapt ze van d'r af!

Share This Page