mijn kleine meid was rond 6 erg huilerig, tijdens de fles van kwart voor 7 lag ze te slapen(was de hele dag al vrolijk en druk) rond 7 naar bed gebracht en ze is nu (20:20) nog aan het gieren, met afentie een poging tot huilen, wat al snel weer over gaat in gillen van plezier ze slaapt nu voor het eerst in een slaapzak tot vanmiddag lag ze in haar bakerzak (zaterdag begonnen met afbouwen, 1 arm los etc)
hahaha ja komt mij bekend voor, hier snapte hij niet dat hij moest slapen ging liggen spelen, ik heb vanavond hem wel in zn bakerzak gedaan maar niet zn armen..dus eigenlijk wel vast maar zn armen erboven #-o snappie de slaapzak is zo ruim voor hem en dit ligt net wat krapper
gisteravond, weer een tijd gegierd, maar nu maar tot 8 uur hahaha. voorderest slaapt ze super met slaapzak, nooit verwacht
haha, nu ik het lees moet ik lachen..moet zelf altijd zo lachen als hij loopt te keten in zn bedje zo van..nou mama ik wet nieeet waar je het over hebt ik ben helemaaaaal niet moe..eindstand..slaapt als een roos haha!