Ik zou niet weten waarom ik mij schuldig zou moeten voelen naar mijn kinderen toe. Ze komen niets tekort als ze gaan logeren of bij papa blijven. En ze vinden het superleuk. Laatste keer zelfs de opmerking waarom we nu al terug waren, of we niet nog een nacht weg konden gaan. Ik ga volgend weekend weg met mijn zus. En het is nu al weken: Nog zoveel weken, dagen en nachten en dan is het mannenweekend. Ze verheugen zich onwijs op een weekend alleen met papa.
Ik denk dat ik toch maar vaker alleen moet weggaan (nu eens per maand ongeveer, en dan niet eens de nacht door maar rond 01:00 thuis) en toen bleek dat mijn jongste al na twee minuten huilend naast haar bed stond:'ik mis mahahama zoohoohoo" en toen heeft ze mijn vest aangetrokken en is daarin gewikkeld gaan slapen. Zo vond ik haar vannacht. Super lief natuurlijk maar wel een teken dat ik dat iets vaker moet doen. Haha!
No way, ik zou me eenzaam en ongelukkig voelen! Ben wel een paar maanden geleden met een vriendin een paar dagen naar Barcelona geweest.
Wel alleen weg om uit te kunnen slapen maar dan bij mijn ouders niet in een hotel. Maar het lijkt me heerlijk!
Ik moet voor mijn werk af en toe een paar dagen (hooguit twee nachtjes) naar het buitenland. Dat telt natuurlijk niet als vakantie, maar toch vind ik het fijn om af en toe even weg te zijn (en een nacht door te slapen). En ik probeer daar dan ook altijd wel iets van een halve dag + avond voor mezelf aan toe te voegen. Voor volgend jaar heb ik twee nachten Londen geboekt, alleen. Ik wilde heel graag naar het toneelstuk van Harry Potter (Ja, ik ben een geek). Mijn man vindt dat niks en zou op zich wel voor mij mee willen, maar ik ga dan liever alleen. Ik zie er nu al naar uit. Vroeger ging ik wel vaker alleen op vakantie of alleen een weekend naar een stad. Ik vind het soms best fijn om alleen te zijn. Alleen uit eten gaan doe ik alleen toch minder itgebreid. Dus ik zou zeggen doen! En dan na het nachtje weg ook tijd voor jezelf inplannen om het vast te houden!
Mijn man kon het toch niet goed loslaten. Dus nu gaan we vrijdag en zaterdag samen een nachtje weg (zaterdag geboekt). Even kijken of dat ook bevalt Ik heb hem gedreigd dat als het niet bevalt ik met onze trouwdag alleen ga