Nachtje doorhalen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    als vriendlief nachtdienst hebt word het geregeld veel te laat. Zo lekker even alleen en onbeperkt laptoppen zonder gezeur dat ik ongezellig doe. En het word dan zo maar eens half 4 bij mij. Nou 2 uurtjes later en hij is alweer thuis.

2. Tot nu toe gaat het best aardig! Ik heb nog geen behoefte gehad aan stomme spelletjes, en ik heb ONM en GTST nog opgenomen staan omdat ik vanavond voetbal heb gekeken! De komende 2 uur houd ik het dus ook nog wel vol! :D (hoop ik)

3. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Hihi succes ermee, ben benieuwd of je het vol gaat houden.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hier hetzelfde ''probleem'' alleen ben ik altijd degene die laat thuis is van mn werk!!! ;)

en dan heerlijk ff de tijd voor jezelf....

5. Ohjee, ik begin moe te worden.. ;)

6. Oooooh, waar blijft dat ikbenovermnslaapheen-moment nou toch? ;)

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Al een filmpje gekeken?
    Spelletjes spelen helpen bij mij altijd, voor ik het weet is het een paar uur verder haha.
    Mischien eens je programma's die je hebt gemist op tv online te kijken?
    Of oordopjes in en keihard muziek haha.

Succes nog met het wakker blijven!

8. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    En nog wakker??
    Ik lig naast m'n vent even wat op te zoeken terwijl hij onze meisje haar flesje geeft.

9. Ja, ik ben nog steeds wakker! Net maar even gedoucht, al heel veel programma's gekeken, spelletjes gedaan.. Ga nu maar even GTST kijken, zijn we weer een half uur verder!

10. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog wakker?
    Hihi hoop voor je dat je het nog heel even volhoud :).

11. Ja, nog steeds wakker! Echt, je hebt geen idee hoe graag ik nu boven in m'n bedje zou willen kruipen, zo heerlijk onder de dekens..
    Pff, ik ben oud geworden, dit trek ik echt niet meer :$

Over een uur en 3 kwartier ga ik Damien wegbrengen, dan thuis nog eventjes de laatste spullen pakken en dan naar het station.. En dan maar hopen dat ik niet in de trein in slaap val! :p

12. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat heb ik wel. Heb nachtdienst en dit is mijn eerste nacht dus heb nu ook erge drang om naar mijn bed te gaan.

Nog even meid en niet in slaap vallen in de trein anders slaap je straks nog niet bij hem.

13. Zou wel lullig zijn ja :p

Oh ik word altijd zo vreselijk misselijk van slaaptekort, bah.

14. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gek is dat he? Heb ik ook vaak, even wat eten helpt wel.

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik neem altijd actimel of wat anders te eten als mijn mannetje nacht dienst heeft, Ik wacht ook altijd tot hij thuis is dan.

Eten helpt meestal wel tegen de misselijkheid.
    Als je het niet gewend bent om zo lang wakker te blijven kan het een behoorlijke ramp zijn :p

16. Ik heb het ook als ik smorgens heel vroeg op moet staan.. Ik krijg nu echt geen hap door mn keel, maar een fruitella (aardbei) helpt bij mij nog wel eens..

17. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @Shaddixxx,
    gefeliciteerd met je mannetje...
    enne slaap lekker straks!

18. Dankjewel! Als ik vandaag niet heerlijk slaap weet ik het ook niet meer! ;)

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Als het goed is lig je nu héérlijk te slapen!
    Hoe waren de laatste uurtjes?

20. In de trein viel ik elke keer bijna in slaap (het is dat ik elke keer werd gesmst, anders was het vast echt gebeurd ;)), in de auto (m'n vriend haalde me bij 't station op) ben ik echt in slaap gevallen, en uiteindelijk heb ik van 11 uur smorgens tot 8 uur savonds geslapen! Toen moesten we uit bed omdat m'n vriend om 12 uur weer naar z'n werk moest, hebben we gegeten enzo.. Toen hij wegging ben ik naar boven gegaan (had geen zin om bij z'n 'huisgenoot' te zitten), na een kwartiertje laptoppen viel internet uit, had geen zin om te proberen het weer aan de gang te krijgen, dus om kwart over 12 ben ik weer gaan slapen, tot half 11 vanmorgen! :)
    Eerst ben ik dus (ruim) 24 uur wakker geweest, en daarna heb ik 24 uur in bed gelegen! :p

Maar goed, het was het waard, ook al hebben we enoooorme ruzie gehad vanmorgen (ook weer goedgemaakt gelukkig! ;))..
    Ben wel blij dat ie maar 1 keer per jaar jarig is, en dat ik dit niet elke week hoef te doen :)

Deel Deze Pagina