Nou, zoals de titel het al zegt mijn vriend heeft zijn hoofd dus kaal geschoren! Ik snap hem aan de ene kant wel hoor.. hij is 26 en zijn haar werd boven op heel dun je kon zelfs zijn hoofdhuid erdoor heen zien. Dit ging ineens super hard en hij moest echt veel moeite doen om het proberen te verbergen. Hij kreeg er ook vaak commentaar op en hij dacht gisteravond dus als ik toch kaal word dan maar ineens alles eraf. Ik moest echt enorm wennen en vind het enigzins toch jammer omdat de haren die hij over had wel heel mooi waren. De kale hoofd staat hem ook niet lelijk maar hij is er ook niet op vooruit gegaan eerlijk gezegd haha Hij krijgt nu nog commentaar omdat de meeste het niet mooi vinden maar hij trekt zich hier gelukkig niets van aan.. misschien is het gewoon een kwestie van wennen? Zijn er hier dames die ook ineens een kale vent hadden? En zijn jullie er inmiddels aan gewend?
Haha ja een paar weken terug hier hetzelfde, wel gemillimeterd dan. Ben er nog steeds niet helemaal aan gewend
Jep hier ook heen het Is niet echt een persoon die veel aan zijn haar wil doen dus eens in de drie weken gooi ik de tondeuse eroverheen
Mijn man ken ik niet anders dan kaal. Hij heeft ook echt nauwelijks haren meer dus kaal = kaal! Niks is zo lelijk als een man die kaal word en er alles aan doet om toch maar niet kaal te lijken toch?
Mijn vriend had eerst heel lang haar, afro lang.. Toen vond ik het zonde om het eraf te laten halen.. Nu moet ik er niet meer aan denken dat ie lang haar heeft hahaha Was ook een kwestie van wennen
mijn man niet maar mijn ex heeft op zijn 19de er alles afgeschoren. was al heel vroeg erg kaal. het was toen al uit verder maar ik denk dat dit beter is als toen die drie sprieten op zijn kop bij wijze van spreken
Ja die kale plek vond ik ook niet bepaald sexy maar nu ziet ie er gewoon heel anders uit. Eerst hadden we het ook gemilimeterd maar dat stond hem al helemaal niet haha.. toen zag je de kale plek alleen nog maar beter dus toen toch maar besloten om alles eraf te halen
Mijn man had het vorig jaar gemillimeterd omdat hij het zat was om in de warme keuken steeds z'n haar voor z'n gezicht te hebben. Ik vond het echt geen porum en ben blij dat het weer is aangegroeid. Ik vind het gewoon echt zonde dat de eerste foto's met z'n dochter samen dat vreselijke korte haar heeft! Maar voor sommige zal het ook een kwestie van wennen zijn!
Mijn vriend is bovenop z'n hoofd ook "flink uitgedund" om het maar even wat vriendelijker te zeggen. Het begon bij hem ook al vroeg... Hij geeft er verder niet zo veel om, het is toch niet anders. Hij heeft wel eens aan mij gevraagd of ie het helemaal kaal zou scheren maar ik denk niet dat dat hem staat, heeft ie het hoofd niet voor, haha. We houden het haar wat ie nog heeft gewoon lekker kort, dan valt het al minder op dan wanneer ie een kale plek heeft en verder lang haar!
Mijn man wordt ook al jong kaal, toen ik hem voor het eerst zag dacht ik daardoor dat hij stuk ouder was dan mij Hij heeft nog niet alles afgeschoren, maar ik doe elke paar weken alles met de tondeuse op 6mm. Als het lang wordt lijkt hij nu net zo'n verstrooide professor of monnik Ik heb er niet zo'n moeite mee, hij meer. Zou wel moeten wennen aan helemaal kaal, maar liever dat dan die fratsen die hij soms in zn hoofd haalt om zijn baard te laten staan hahaha.
Ik denk dat het gewoon wennen is. Zo'n bosje pluizig haar bovenop is ook niet alles. Mijn man heeft wat inhammen en is ietsjes uitgedund boven, maar verder heeft hij nog mooi dik zwart haar. Ik hoop dat dit zo blijft, kaal zou hem echt niet staan. Maar sommige mannen kunnen het heel goed hebben.
Mijn man wordt echt heel erg kaal en ik zou zo graag willen dat hij het zou milimeteren of helemaal kaal scheren. Alles behalve dat uitgedunde. Mn man wil alleen niet
Mijn vriend wilde er eerst ook niets van weten maar hij kreeg zovaak te horen dat ie kaal werd en ik eiste ook iedere dag dat ie zijn haren zou doen want anders piekte het echt alle kanten op. Dus gisteravond had ie er echt genoeg van en toch maar alles eraf gehaald. Het haar wat hij nog over had was echt nog heel dik, zwart en krullend dus dat mis ik nu wel een beetje maar hij lijkt 10 jaar ouder als ie bovenop kaal is en nog zo'n kringetje haar om zijn hoofd heeft staan
Mijn man scheert zich regelmatig kaal. En ook omdat hij weinig haar op zijn hoofdhuid (van voor dan)heeft.
Precies! Mijn man werd al vroeg kaal, en heeft al jaren een kale bol! Maar, ik moet eerlijk zeggen, niet elke man heeft er het hoofd voor..
Mijn man laat in de winter zijn haar groeien en de zomer is hij altijd kaal. Vind hem knapper met haar maar na week ben ik ook wel weer gewend aan zijn kale hoofd hihi.
Mijn man was het een jaar of 2 geleden ook zat! Hij heeft al zo lang als ik hem ken een kale plek op zijn hoofd en die werd steeds groter. Nou deed hij al geen moeite om die plek te verbergen, dus dat scheelt... Hij heeft à 30 euro een tondeuse gekocht en spaart nu al 2 jaar geld voor de kapper uit! Mooie manier om te bezuinigen....