sinds een paar dagen is marinte niet te genieten eigenlijk. ze wil allemaal zitten maar kan dit nog niet. in de wipstoel komt ze wel zelf omhoog en blijft dan wel een aantal sec zitten maar als je haar op de bips zet bv op de grond of box dan kan ze het helemaal nog niet. probleem is nu dat ze in de wipstoel eet maar nu dus boos wordt in dat dingomdat ze er eigenlijk niet meer in wil liggen ( die van ons kan niet erg rechtop) gevolg boos, gillen, huilen. wat kan ik het beste doen nu. toch volhouden in de wipstoel of toch de kinderstoel gaan proberen ( heb een zitverkleiner) en dan na het het eten gelijk weer eruit? is dat dan erg slecht voor haar rug? niet leuk hoor zon gefrustreerde baby:x groetjes even hopeloze mama elmo24
Wij hebben hem rond die leeftijd in de kinderstoel gezet met stoelverkleiner en handdoek in zijn rug. Als je hem gelijk na het eten er weer uithaalt, kan dat geen kwaad hoor. Op schoot zit je kindje tenslotte ook.
Ik heb hier toen voor de eetmomenten idd de kinderstoel met verkleiner gepakt en de riempjes zo gesteld dat die haar goed rechtop hielden. Ook Thirza was zich steeds omhoog aan het wurmen, dus dat werkte beter. Ging toen overigens nog maar om 2 momenten per dag, dus twee keer een kwartiertje. Wat ik overigens toen ook wel eens deed, was fruit of groente geven op schoot: 1 been met de enkel op mijn andere knie, en Thirza daarin zetten, zodat ze dus met 'r nekje in/tegen mijn knieholte leunde. Kon ze beter rechtop zitten dan in de wipstoel en meer steun dan in de kinderstoel.