Gewoon doen hoor! Hier zaten we ook in dilemma of we Robyn met koninginnedag bij opa en oma moesten laten slapen. Uiteindelijk hebben we het toch maar gedaan en het was een succes. Robyn blij want die krijgt de hele dag aandacht, opa en oma blij want die zijn gek op hun kleindochter en papa en mama blij omdat ze lekker de hort op konden en de dag erna uit konden slapen (al lukt dat toch niet echt meer helaas). Paar weken terug is ze weer uit logeren geweest bij opa en oma, en vrijdag gaat ze weer.
Hoi! Bedankt voor jullie adviezen.. Mijn moeder heeft alles al klaargezet en de hele buurt weet het al! Ze vindt het zo leuk... en idd... nachtje goed slapen is voor ons ook wel weer eens goed! oja.. mijn nichtje noemt zichzelf tante... dat was waarschijnlijk een beetje onduidelijk! aangezien mijn zus ook "tante" is heeft ze zichzelf ook zo genoemd.. ze is ook van plan om snel op te gaan passen, iets wat we natuurlijk nog niet doen omdat ze pas 4 is.. groetjes!
Hier was Kyra een maand toen ze de eerste keer bij opa en oma ging logeren. En het ging supergoed, dus ik doe het nu ook vaker mocht het nodig zijn. En het gaat elke keer goed, dus dan doe je het ook makkelijker he!