Vakantie Ibiza kinderen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door LLooijschelder, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LLooijschelder

LLooijschelder Actief lid

19 jan 2011
    219
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beste Allemaal,

Wij willen vanaf 16 augustus met onze zoon naar Ibiza, wie weet er een leuk plaatsje en een leuk hotel voor met kinderen?
    Niet te duur als dit mogenlijk is.
    Wie heeft hier ervaring mee?
    Vast bedankt voor jullie reacties.

2. NECAnGeL1

NECAnGeL1 Actief lid

Ik denk altijd dat dit alleen leuk is voor jeugd om te stappen maar je kan er natuurlijk ook met de kids heen. Ga er zelf ook eens naar kijken. Zullen best wel wat websites zijn met informatoe.

3. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik ben ook aan het kijken voor Ibiza of Mallorca. Tot nu tot niet echt iets geschikts gevonden. Wij willen in ieder geval geen hotel en het liefst iets met eten obv half pension.
    Mocht ik nog wat tegen komen dan laat ik het je weten !

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Wij hebben Ibiza gedaan toen onze zoon 8 mnd was. Hadden een appartement wat bij een hotel zat (weet naam zo even niet meer). Je kon optioneel de hotel service boeken dus bijv half of vol pension. Heerlijk eiland en we gaan zeker nog eens terug! Mooie strandjes, heerlijk om met de auto te verkennen en echt een relaxe sfeer overal. En daarnaast natuurlijk het hippie gebeuren en de excentrieke mensen bekijken!

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Mallorca jaar erop gedaan en was ook top! Zaten in hotel waar er 3 vd keten bij elkaar lagen en je dus overal kon zwemmen/animatie kon doen. En ook daar erg kindvriendelijk.

6. LLooijschelder

LLooijschelder Actief lid

19 jan 2011
    219
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties wij zijn er in 2013 al geweest en dat was zo goed bevallen dat we weer terug willen.
    Toen zaten we in een simpel hoteletje waar niks voor kinderen te doen was dat was in het plaatsje figueresitas.
    Nu willen we een ander plaatsje en een wat kindvriendelijker hotel.
    Ibiza is zo mooi daar moet je echt zijn geweest.
    Ik zal alle tips eens google en dan moeten we er vast uitkomen ☺️

7. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Ik kan portinaxz aanraden.wij zaten twee jaar terug bij club portinaxz via sunweb. Heerlijke plek voor gezin.

Deel Deze Pagina