1 van mijn zoons plast in zijn broek

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door gemke, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemke

gemke Niet meer actief

hoi
    ik heb een tweeling van 4 jaar en beide zijn overdag al een tijdje zindelijk
    alleen deejay neemt er de tijd niet meer voor om naar de wc te gaan
    hij is zo druk in zijn spel als hij op school is of buiten speelt en zo bang dat hij wat mist dat ie dan dus gewoon in zijn broek plast
    ik ben bang dat als hij dit blijft doen hij gepest gaat worden
    ik heb met de juf afgesproken dat ze hem voor en na het buiten spelen laat plassen
    maar ze kan uiteraard niet met hem mee lopen en de rest van de klas alleen laten om te checken of ie ook echt plast
    ik denk namelijk dat ie dat niet doet want hij roept dan naar de juf jullie wachten toch wel met buitenspelen tot ik klaar ben en hij probeerd dus heel snel klaar te zijn
    iemand nog tips mike (de andere helft van de twins) heeft nergens problemen mee heeft ook een ander karakter dan deejay (2 eiige tweeling dus)

2. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik heb bij mijn dochter een beloningssysteem ingevoerd. Die gunde zich ook geen tijd om naar de wc te gaan en werd er ook heel makkelijk in. Ook ik was bang dat andere kinderen haar gingen plagen op school en uitlachen.

Ze wilde heel erg graag het playmobil vakantiehuis. Ik heb toen een plaatje uitgeprint van dat huis. In 7 stukjes geknipt en iedere dag dat ze droog was, kreeg ze een stukje. Ze had na een week haar vakantiehuis bij elkaar verdiend en sindsdien geen natte broek meer gehad.

3. gemke

gemke Niet meer actief

dat kan ik wel eens gaan proberen idd maarja moet dan wel na sinterklaas want tja daar krijgen ze al vanalles van natuurlijk tnx voor de tip

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Gebruik je toch 1 van de sintkadootjes? Lijk me zo lang nog om 3 weken dit vol te houden.

Deel Deze Pagina