Op de site van bibi kan ik hier nog niks over vinden, maar gisteren kwam er een ouder naar mij toe met het verhaal dat niet alleen de excellence spenen worden terug geroepen, maar dat alle spenen van bibi worden teruggeroepen en dat er wordt geadviseerd om ze per direct niet meer te geven. Deze ouder was namelijk naar het kv gegaan hier in het dorp om een nieuwe speen te kopen, maar alle bibi spenen zijn met deze reden uit de schappen gehaald. Weet iemand hier meer over, of zou dit een voorzorgsmaatregel van het kv zelf zijn?
De meeste drogisterijen hadden alleen de "nieuwe" bibi spenen in het assortiment. Toen deze teruggehaald werden waren de schappen dus meteen leeg. Ze hebben zogezegd dus alle bibi spenen uit het assortiment gehaald. Maar alleen de nieuwe (new generation-) spenen zijn volgens mij "gevaarlijk".
Op de site van bibi stond alleen new generation. de classics zijn gewoon veilig. Gelukkig maar want mijn dochter accepteerd geen enkele andere speen. Ik heb er ook maar 1 dus hoop dat er niks mee gaat gebeuren haha
Thnx voor jullie reacties! Mijn zoontje gebruikt gelukkig geen speen meer, maar ik vind het wel handig om te weten ivm mijn werk!