Nachtlampje voor in het stopcontact?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaMiaatje, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Ik ben op zoek naar een online shop die nachtlampjes voor in het stopcontact verkoopt, met niet al te fel licht en het liefst een leuke opdruk.
    Ik heb al gegoogeld, maar het lijkt wel of die niet meer bestaan. Ik zie alleen maar met batterijen of voor aan de muur en hele dure.
    Jullie nog suggesties?

2. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nachtlampjes die in het stopcontact moeten mogen niet meer met opdrukken van Disney figuren endergelijke..Die regels zijn heel erg aangescherpt. wij hebben daarom toendertijd al dat soort lampjes uit de collectie moeten halen. Had te maken dat kindjes dan getriggerd worden om eraan te zitten en in contact kunnen komen met electriciteit.

5. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hoi,
    Ik heb er 1 van lief. Er staat slaap op hahah erg leuk is die!

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    bij de hema met Jip en Janneke erop

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Is dit al lang? Ik heb namelijk een hele leuke van pooh en zijn vriendjes waarin zelfs een sensor zit dat als het te licht is op de kamer, hij uitschakelt. Ik heb de mijne cadeau gekregen dus geen idee van welke winkel hij is maar volgens mij zag ik ze een tijdje terug nog bij de Action.

8. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Bij IKEA hebben ze (tenminste toen mijn zoon 16 maanden geleden geboren werd) nachtlampjes met een snoertje.
    Je laadt m op en dan kan het snoertje eraf.
    Wij hebben hem in het blauw omdat die een fijn soort licht geeft maar hij was er ook in groen en rood.

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wij hebben er ook eentej van bambam

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Een goed jaar nu denk ik.

wat je nu veel ziet is lampjes die je van te voren moet op laden en dan wanneer je kindje gaat slapen haal je ze van de oplader af en kun je hem bij het kindje in de buurt zetten waar ze erbij kunnen. Als ze dan naar het toilet moeten ofzo kunnen ze hem als zaklampje mee nemen.

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Layla heeft er 1 van Lief!
    En Dani van BamBam

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja zo'n lampje waar mamadaisy het over heeft, spookje van de Ikea die hebben we ook maar die wil Louise niet ;) Ze wil haar poohlampje. Ik moet zeggen dat ik er het kwaad niet van inzie overigens hoor.

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik zie er persoonlijk ook geen kwaad in, maar dan zullen er wel voorvallen geweest zijn van kindjes die in aanraking zijn gekomen met electriciteit en dan krijg je meteen dat die dingen uit de handel moeten. Er wordt niks zo streng gecontroleerd als baby en kinder artikelen.

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja af en toe is het een beetje erg overdreven allemaal hoor... Ik neem aan dat je toch ook van die plaatjes in het stopcontact plakt. En je kunt ze ook niet 24/7 in quarantaine houden he ;)

Deel Deze Pagina