Ik ben op zoek naar een online shop die nachtlampjes voor in het stopcontact verkoopt, met niet al te fel licht en het liefst een leuke opdruk. Ik heb al gegoogeld, maar het lijkt wel of die niet meer bestaan. Ik zie alleen maar met batterijen of voor aan de muur en hele dure. Jullie nog suggesties?
Nachtlampjes die in het stopcontact moeten mogen niet meer met opdrukken van Disney figuren endergelijke..Die regels zijn heel erg aangescherpt. wij hebben daarom toendertijd al dat soort lampjes uit de collectie moeten halen. Had te maken dat kindjes dan getriggerd worden om eraan te zitten en in contact kunnen komen met electriciteit.
Is dit al lang? Ik heb namelijk een hele leuke van pooh en zijn vriendjes waarin zelfs een sensor zit dat als het te licht is op de kamer, hij uitschakelt. Ik heb de mijne cadeau gekregen dus geen idee van welke winkel hij is maar volgens mij zag ik ze een tijdje terug nog bij de Action.
Bij IKEA hebben ze (tenminste toen mijn zoon 16 maanden geleden geboren werd) nachtlampjes met een snoertje. Je laadt m op en dan kan het snoertje eraf. Wij hebben hem in het blauw omdat die een fijn soort licht geeft maar hij was er ook in groen en rood.
Een goed jaar nu denk ik. wat je nu veel ziet is lampjes die je van te voren moet op laden en dan wanneer je kindje gaat slapen haal je ze van de oplader af en kun je hem bij het kindje in de buurt zetten waar ze erbij kunnen. Als ze dan naar het toilet moeten ofzo kunnen ze hem als zaklampje mee nemen.
Ja zo'n lampje waar mamadaisy het over heeft, spookje van de Ikea die hebben we ook maar die wil Louise niet Ze wil haar poohlampje. Ik moet zeggen dat ik er het kwaad niet van inzie overigens hoor.
Ik zie er persoonlijk ook geen kwaad in, maar dan zullen er wel voorvallen geweest zijn van kindjes die in aanraking zijn gekomen met electriciteit en dan krijg je meteen dat die dingen uit de handel moeten. Er wordt niks zo streng gecontroleerd als baby en kinder artikelen.
Ja af en toe is het een beetje erg overdreven allemaal hoor... Ik neem aan dat je toch ook van die plaatjes in het stopcontact plakt. En je kunt ze ook niet 24/7 in quarantaine houden he