Schoonouders komen hun hond brengen dus zit vandaag met 3 honden(gezellig )...ook wat lekkers bakken voor mijn dochter der laatste dag op de bso
Het is hier heerlijk weer, ga met de kids vanmiddag naar buiten, even de winkeltjes in, wat te eten halen, en dan op een mooi en groot plein met ze zitten.
hier heb ik de hele bovenverdiepinjg al helemaal schoongemaakt... bedden afgehaald wasmachine is eeerste ronde bijna klaar... zit nu ff op zp en ga straks nog eventjes de benedeverdieping helemaal schoonmaken... zoonlief helpt me lekker mee dus die vind het helemaal geweldig
werken tot 13.00 uur en daarna boodschappen met man lief en dan zien we wel verder vanavond denk ik nog even voetbal kijken op het voetbal veld.
Mnny ik woon in hetmidden oosten, het is hier nu 31 gaden. Temp loopt in de zomermaanden op tot ruim 50 graden, dan 'overwinter' ik gelukkig in Nl haha.
Oow echt waar hihi Ff off topic sorry haha maar hoe ben je erbij gekomen om helemaal daar te gaan wonen?! Lijkt me echt eng ineens zo ver van 'huis'
Puin ruimen! Oude kledingkast is weg vandaag word de nieuwe gebracht en gemonteerd, dat is onze slaapkamer. Vanmiddag word ook de radiator van de muur gehaald in de babykamer en word er gestuukt. Kortom alles staat ergens anders dus lekker een boel rommel ! En daar kan ik niet goed tegen.... Maar op naar een mooi resultaat!
om 1 uur de kindjes naar de gastouder brengen. Dan om half 2 naar de chiropractor en werken van half 3 tot half 6 op de bso! tot 1 uur.... weinig denk ik hihi