Nachtlampje Woezel & Pip (Pip)

Discussion in 'Meld onveilige producten en situaties' started by LW85, Sep 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Prenatal - Alles voor het slapen van jouw baby online kopen! | PRENATAL.NL - Verlichting kinderkamer online kopen! | PRENATAL.NL - Woezel & Pip - Woezel & Pip nachtlampje Pip

Is al een tijdje geleden, maar moest er aan denken toen ik het lampje net zag staan. Mijn zoontje is gek op lampjes en heeft dit lampje toen hij ongeveer 13 maanden was gekregen van mijn moeder.
    Het lampje ging altijd mee naar bed, en op een ochtend vond ik dus de kop van Pip ernaast, waardoor je zo bij het kleine glazen lampje en de bedrading kon komen, kleine onderdelen had mijn zoontje zo af kunnen breken en in kunnen slikken! Opletten dus!

Ik heb de doos niet meer dus weer niet welke leeftijdsaanduiding erop staat aangegeven.
    Edit: op de site van bartsmit staat vanaf 3 jaar. Op bol.com staat vanaf 2 jaar, maar er zijn ook sites waar ze erbij zetten vanaf 6 maanden of vanaf 1 jaar.

2. 27mama

27mama Bekend lid

May 8, 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje heeft dat lampje ook in bed liggen. Had woezel nog in de doos zitten en dus even gekeken voor je. Hij is van het merk bambolio toys. Er staat geen leeftijdsaanduiding op. Kon ook niets vinden van verboden onder de 3 jaar. Maar er staat wel op de onderkant van de doos. Dit is geen speelgoed.

Dus ja het is alleen om naar te kijken.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dit lijkt me overigens ook meer een lampje om ergens neer of op te zetten en niet om mee te nemen in bed?

4. Twingia

Twingia Fanatiek lid

Dec 7, 2013
    1,151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Volgen mij ook ja.

5. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Het lampje is inderdaad niet bedoeld om mee te spelen of om mee in bed te nemen.

Heb je het ergens gemeld? En wat was de reactie?

6. Peppa

Peppa Actief lid

Aug 14, 2015
    155
    0
    16
    Mijn zoontje van 3,5 heeft hem al zeker een jaar in bed staan😊hij kan niet zonder
    Oef ik zal eens zien hoe stevig hij hier ineen zit

Share This Page