Vorig jaar weet ik nog dat er in feb of maart ofzo de Mama Mazzeldagen waren bij Prenatal met hoge kortingen. Is dit elk jaar? En zo ja, weet iemand wanneer precies?
Ja dit jaar was het in laatste week van maart en laatste week van september, maar geen idee of je dat zo naar 2013 kunt doortrekken!
Had er pas naar gegoogled maar kon er nog niks over vinden... Dacht misschien weten de mama's onder ons het maar ik zal ze eens bellen dan!
Ik krijg voor die tijd ook altijd zo'n folder binnen. En evt kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief. Weet zeker dat je dan op tijd op de hoogte bent.
ja in september is er idd 1 geweest, is toch elk jaar meestal in het voorjaar en najaar??? Verwacht het idd maart/april weer.
Ooh oke, die nieuwsbrief krijg ik idd ook dus dan wacht ik het rustig af met de grotere dingen kopen die we nog niet gelijk nodig hebben zoals tripp trapp stoel
en nog even een tip: hou ook de babydump in de gaten, want die is soms nog goedkoper dan prenatal met de mamamazzeldagen, soms valt er bij babydump ook wel te onderhandelen.
Inderdaad laatste week van maart en september ieder jaar. Maar pas vlak van tevoren zijn de precieze data bekend.