Nachtlampje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door JoyB, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyB

JoyB Actief lid

28 jul 2012
    166
    0
    16
    Heeft er iemand ervaring met het kabouternachtlampje?
    Vind het wel grappig uit zien, maar vraag me af of hij ook fijn in gebruik is?

Of raden jullie een ander lampje aan?

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ah die vind ik ook lief. Wij hebben de budgetversies van de Ikea. Kun je opladen en zijn van een zacht materiaal, kunnen darna ook gewoon mee in bed. Ik vind het licht heel zacht, ideaal als je even gaat kijken bij een huilend kind zonder teveel licht te maken. Hij is hier tot nu toe een keer ook echt mee in bed geweest.
    Nou goed, niet hetzelfde lampje maar wel eenzelfde soort. Wellicht heb je er iets aan.

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een lampje van luvion (een konijntje). Eigenlijk heb ik hem gekocht zodat ik gedimd licht heb tijdens een nachtvoeding en ik even in het wiegje kan kijken zonder het fellere licht aan te hoeven doen (en manlief wakker maak). Bevalt goed, gaat wel vanzelf na een kwartier uit maar als je op het hoofdje duwt gaat hij weer aan. Kan eventueel later ook mee naar bed. Had eigenlijk een pabobo lampje op het oog in de vorm van een dier maar deze was wat voordeliger.

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Heb geen ervaring met het kabouterlampje. Wij hebben sinds de kerst een pabobo lampje en zijn er erg blij mee. Het veranderd langzaam van kleur en met een tikje op het hoofdje kun je kiezen voor een enkele kleur. Het straalt zacht licht uit en mag in het bedje (wij hebben hem op de vensterbank staan zodat ze er naar kan kijken)

Pabobo Lumilove Savanoo Giraffe | Babypark

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Die wilde ik in eerste instantie ook :), alleen dan het nijlpaard.

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Bedoel je dat lampje van Beaba? Wij hebben hem hier al een tijdje maar mijn oudste heeft het pas sinds kort in gebruik. Hij brand wel mooi de hele nacht en zij vindt het heel fijn om een eigen lampje in bed te hebben.
    Persoonlijk had ik het ook fijn gevonden als hij aan had gekund als hij op de lader staat, hij gaat dan automatisch uit.

7. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Mara heeft dit nachtlampje van Cotoons:
    Kidzplanet.EU. your 1st place to shop for your kids with best products and low prices - Cotoons - Good Night blue - (Powered by CubeCart) Hij bestaat ook met een roze poppetje.

We hebben het als kraamcadeau gekregen en zijn er erg blij mee. Het licht is subtiel, maar zeker voldoende om in het donker te kunnen kijken. Door op het knopje voorop te drukken gaat hij aan (twee standen: aan-uit-aan-uit of constant aan). Je kan hem neerzetten op een standaard of ophangen door de spijlen van het ledikant.
    Mijn dochter kan hem zelf aan en uit drukken, hij werkt heel gemakkelijk.

Deel Deze Pagina