wie een ikea matras voor de kinderen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tuc, 13 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

wie heeft er toevallig een ikea matras voor de kinderen. Het moet wel een 1 persoonsmatras zijn? En welke heb je?

Of waar hebben jullie verder goede ervaringen mee?

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier een IKEA matras voor dochter.

3. tuc

tuc Niet meer actief

haha welke?

4. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Wij hebben een Ikea matras van 60x120 voor het campingbed gekocht omdat we 2 weken op vakantie gingen en zo'n dun matrasje uit het campingbed niet goed genoeg vonden. Die van de Ikea voldoet prima.

Wij hebben ook zelf 1-persoons matrassen van de Ikea gekocht voor het logeerbed, ik kan ze alleen niet terugvinden op de website.

5. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Wij hebben ook een ikea matras, wel voor het babybed, maar wil toch even reageren omdat het matrasje in gaat zakken. Ze slaapt er nu 2 jaar op, was niet de goedkoopste maar ook niet de duurste, maar valt me tegen na 2 jaar. Zou dus geen goedkope kopen.

6. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier zowel voor het peuterbedje als voor het ledikant een matras van Ikea en gaan niet inzakken of iets.

Inderdaad de middenmoot qua prijs gepakt weet niet meer exact welke

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij hebben hem alleen voor het ledikant gebruikt: de op een na goedkoopste en hebben drie kindjes prima op geslapen (de jongste nu nog). Verder geen nieuw matras nodig, maar zou zeker weer voor een Ikea matras kiezen op basis van die ervaring met het ledikantmatras en een gekregen zo goed als nieuw peutermatras.

8. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Wij hebben al jaren een Ikea matras voor onze dochter. Het is de Fonnes, normaal 1 persoonsformaat. Is geloof ik een soort schuim (poleyther??) maar met lattenbodem voldoet hij echt prima. Is niet heel warm of zo zoals je zou verwachten bij schuim. Als ik er op lig lig ik er bijna lekkerder op dan op mijn eigen matras. Ze zijn licht qua gewicht en dus fijn om op te maken en af en toe om te draaien. Wij zijn er erg tevreden over.

9. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Hier een 1persoons van 99,95.
    Heel fijn matras.
    Wel apart: je kan 'm niet omkeren.

10. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    HIer ook. Geen idee welke wij hebben, maar ze zeiden toen dat ze er maar 1 hadden die voor kinderen was. Prima matras, ligt heerlijk. Ook om te keren enzo.

11. Rombely

Rombely Niet meer actief

Hier ook voor het kinderbedje, 60x150 ofzo voor 60 euro. Heel fijn matras, alleen jammer dat het (net zoals alles bij Ikea) een aparte maat is en er dus niet de standaard hoeslakentjes omheen kunnen. Ook een echte aanrader: kan niet bedenken hoe het heet maar zo,n soort topper/molton voor erop. Ligt erg lekker, voelt niet aan als plastic en is waterdicht, dus matras wordt niet vies bij ongelukjes en kan zo in de was, ook erg snel droog en kost maar een tientje.

12. Charlie007

Dat is dan denk ik Fonnes want dat zeiden ze tegen ons ook...

13. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Hebben wij ook!

14. Charlie007

Ik zie dat die nu Malfors heet Ts....het is gewoon het goedkoopste schuimmatras wat ze hebben maar echt prima. Staat er ook bij, goedgekeurd voor kinderen.

15. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    #15 september08, 14 feb 2015
    Laatst bewerkt: 14 feb 2015
    Wij hebben er ook 2. De oudste had er een beviel ons erg goed. Zelfs wij liggen er goed op. ;)
    Wel met veren. Die zijn wel duurder en ook geschikt voor volwassenen.
    De jongste heeft er net een, hafslo? Maat 90/200.
    Ligt echt super, maar misschien niet veel goedkoper als bij matrassen zaak?

16. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Oeps, welke matras....geen idee, maar alle kids slapen er op.
    Prima, je kan de hoezen wassen, matrasjes omdraaien..
    Prima!

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben in het ledikant en in het 1persoonsbed matrassen van Ikea. Geen idee meer welke. Ze bevallen prima. Het grote matras heb ik nog nooit iets van hoeven wassen. Van het ledikant wel, daar kan gewoon de hele hoes af. Dat heb ik gedaan vlak voor de jongste geboren is. Ging prima, paste er daarna ook nog goed terug omheen (vond ik toch spannend, haha.)

Deel Deze Pagina