Hoelang baby laten inslapen met speen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamain2015, 10 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamain2015

Mamain2015 Actief lid

25 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha dames, ik heb dl moe in bed gelegd met speen. Maar ze zuigt er al een half uur op en slaapt nog steeds niet... Op mij slaapt ze vrij snel. Ze heeft haar slaap toch nodig. Hoelang meot ik nog wachten met haar oppakken?
    Hoelanf duurt het bij jullie babys totdat ze slapen met speen?

2. Jebb

Jebb Niet meer actief

Als ze niet huilt, zou ik haar lekker laten liggen.

Mijn dochter vond het ook altijd heerlijk om gewoon beetje 'rond te kijken'. Nu nog steeds trouwens. Hoelang het duurt voordat ze uiteindelijk in slaap vielwas verschillend. De ene keer na een paar minuten, de andere keer een half uur.

3. kleinliefje

kleinliefje Niet meer actief

Zolang ze niet huilt zou ik haar persoonlijk lekker laten liggen. Zo 'leert' ze later ook zelf in slaap te vallen.

Als je gevoel zegt dat je haar liever bij je hebt zou ik haar uit bedje halen.

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Zolang ze niet huilt zo ik haar lekker laten liggen.
    Als ze moe is zal ze of vanzelf in slaap vallen of gaan huilen en dan kan je d'r altijd nog uit d'r bedje halen ;)

5. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Lekker laten liggen. Even heerlijk bijkomen in een prikkelarme omgeving en schijnbaar heeft ze daar geen moeite mee. :)

6. Kaat1984

Kaat1984 Actief lid

9 mrt 2012
    255
    0
    16
    Noord-Limburg
    Lekker laten liggen als ze niet huilt.

Onze dochter kan gerust een uur in bed liggen rond kijken of spelen. Ben ik blij met een beeldbabyfoon anders zou ik nooit weten of ze wakker is. Ze roept niet, huilt niet, niks. En met rustig liggen rusten ze ook een beetje.

Deel Deze Pagina