JONGEN!!! Had ik toch het juiste gevoel de hele zwangerschap! We zijn zo blij, met een meisje waren we natuurlijk ook dolgelukkig geweest Kan nu lekker jongens spullen shoppen!! Liefs, misspuma
Gefeliciteerd met jullie aankomende Leuk zeg!! Lekker jongens baby kleertjes shoppen!!! Groetjes Carry
Hey wat fijn meidje ! Sorry dat ik vandaag nt online was, iemand bij ons gister overleden ! Ondanks alles van harte gefeliciteerd met je lieve jongetje in wording ! Dikke kus van mij xxx
Proficiat ! Had je vanaf het begin van je zwangerschap al zo een voorgevoel? Ik heb dat ook, benieuwd of het gaat kloppen Groetjes
Ja ik zei vanaf het begin al dat het een jongetje word, dus wie weet heb jij ook gelijk, wat zegt jouw gevoel? Liefs,misspuma
Mijn gevoel zegt een meisje, maar ook mijn man en papa denken dat Zullen nog heel wat geduld moeten hebben voor we het weten! Maar het maakt me echt niet uit, ben met allebei super blij! Groetjes
Een knul is echt hartstikke leuk hoor! Ik heb een zoontje van 2,5 en dat is echt hartstikke gezellig, ook kleren kopen voor een jongen is leuk, je hebt tegenwoordig hartstikke stoere broeken en shirts, ik kijk nogal eens bij de HEMA die hebben echt gave jongenskleren, desondanks hoop ik natuurlijk nu wel een beetje op een meisje maar al is het weer een knul zijn wij daar natuurlijk ook heel blij mee, dan hebben we 2 stoere jongens, nou ja afwachten maar....
Nou spannend hoor meid! Ja ik ga maandag gelijk de stad in om kleertjes te kopen lekker stoer!!!! Liefs, misspuma