Letterlijk!!!! Het beestje had gepoept en er was wat aan zijn kontje blijven zitten, een hoop eigenlijk. Ik word gisterochtend wakker door de geur. Ik zie ons bed (wit overtrek) en dat was toen bruin... IEKKKKKK!!!! Mede als onze slaapkamervloer, de overloop. Beneden in de woonkamer en open keuken zat alles onder!!!!, de vloer, de vensterbanken, de glazen tafels, op al zijn speeltjes zat wat. Hij was natuurlijk bezig met het van zijn kontje proberen af te schrapen. Ik manlief uit bed getrokken en samen de kat gedoucht, en toen alles gekuisd... waren we toch een paar uur verder!!! Ik heb alles nagelopen maar ik blijf het ruiken, iemand tips??? Met katjelief gaat het weer goed hoor, hij is niet ziek ofzo gelukkig!!!!
Ik heb vandaag weer extra gestofzuigd en gedweild. Aan de kat zit ook niks meer,, hebben hem 2x gedoucht. Nee, hij is niet ziek ofzo... heb hem de hele dag in de gaten gehouden maar hij gedraagt zich normaal, speelt weer met zijn broer en eet goed. Of de geur zit nog in mijn neus hihi
o jakkes, ik zou proberen om met azijn te dweilen en af te nemen... is een indringende geur... beter dan poeplucht! sterkte ermee!
Hihi, en dat is precies de reden dat onze katten niet op de slaapkamers komen. Om dát te voorkomen.... Voelt ie zich wel beter nu?
ieuw dat is vies en goor, en bah en en en en.... maar daar kan liefpoesebeest natuurlijk niks aan doen, geen idee wat je aan de lucht kan doen, luchtverfrissers neerzetten overal, goed luchten.. en misschien her en der een wc rolletje neer zetten voor als t nog een keer voor komt..
er kan nog weleens aan een haar een keutel blijven bungelen.....lekker xtra luchten en nog een keer alles na lopen of het niet ergens aan een zijkant van je meubels etc zit..
Zodat de kat zelf even zijn kont af kan vegen? Bah wat smerig zeg... Gelukkig is alles (weer) ok met de kat.
of evt. met wasverzachter naboenen. die lucht is zo sterk, word ook wel gedaan bij pis (oeps) vlekjes. werkt top !
Ok, die tips van azijn en wasverzachter zijn goeie! Ga ik gelijk proberen! Ik kom net thuis en als je van buiten komt ruikt het helemaal zo sterk! Bah! Katjelief ligt heerlijk te slapen nu, nee hij is niet ziek gelukkig maar!
Ja en als hij het dan ook nog op de wc doet zou het helemaal makkelijk zijn!, kan die vieze kattenbak ook weer weg!!
nou das al helemaal makkelijk dan! haha.. maarja, moet je smorgens wachten omdat je moet plassen omdat je kat op de wc aan t schijten is hahaha
Ja het is nu een stuk minder scherp! Dank jullie wel voor de tips! Zal het onthouden voor in het vervolg!
Alle katten doen dat als ze geen aandacht krijgen... Zorg dat je beetje aandacht geeft aan het beestje? Is hij gecastreert? Zo niet, dan markeert hij alle plekken met poep.