Vind in elk geval een troostrijk en gezellig idee dat we met zijn allen wakker zijn! Trusten voor straks........
Nou ik val nu zo ongeveer om op mijn studieboeken. Straks weer waardeloze slaap,morgen gebroken wakker in de kou en dan mijn dochter naar school brengen. Dan daarna lekker met de hondjes en een deken op de bank as the world turns kijken hahahaha Dan val ik ongetwijfeld weer in slaap
nou hier zijn we weer hoor... gisteren om half 9 in bad in slaap gesukkeld.. daarna nog geprobeerd wakker te blijven, maar lukte echt niet en nu weer klaarwakker.... echt wel heel vervelend
Ik kan de laatste twee weken gewoon helemaal niet meer inslapen... Word er werkelijk tureluurs van. En ik ben zó moe. Tegen 6 u vallen mijn ogen dicht, en dan lukt het plotseling prima. Grrrrrr. Thank God, heb ik nu de tijd aan mezelf en kan ik overdag wat slapen want dat lukt dus wel. Vreemd!
Rond deze tijd ben ik meestal wakker... Zoo irritant.. En ook ik val dan tegen 6 weer inslaap.. En dan begint t leven in huis alweer bijna...
Hé Elegance, We lopen gelijk op. Val jij nog wel in slaap 's avonds of lig je braaf net als ik te wachten op die Klaas Vaak die maar niet komt?
Hee dames, hier nog een nachtbraakster. Werk nu in 2 ploegen en als ik de vroege heb moet ik er om 4 uur uit. Als ik dan 5x per nacht wakker ben dan heb ik ook een rotdag. Moet ook megaveel plassen, en elke keer kleine beetjes haha En als het eindelijk weekend is, is deze dame om 7 uur klaarwakker ! haha Liefs Beautevil
Ha idd! Jij ook 12 maart? Savonds val ik als een blok inslaap.. Als t moet ook meerdere keren. Ons zoontje van 1 is vaak aan t huilen savonds en snachts en meestal val ik meteen weer in slaap.. Tot t weer 4 uur is... Ik voel me savonds vaak ziek van moeheid.. Vooral als ik vaker wakker word.. Wat naar dat jij niet in slaap kunt komen.. Slaapje overdag wel eens? Misschien.oververmoeid? Ik slaap beter en rustiger als ik overdag een dutje doe..
Yep, ook de 12de maart! Wat grappig. Van de gyn zelfs slaappilletjes gekregen, de eerste dagen (nachten) met zo'n pil waren verrukkelijk. Eindelijk een paar uur slaap. Maar nu helpt zelfs dat ding niet meer . Doordat ik nu niet meer werk slaap ik overdag geregeld maar ben bang dat ik juist daarom 's nachts niet meer slaap. Straks weer naar de gyn, eens kijken wat zij hiervan vindt. Maar voor jou is het ook pittig, zo'n ukkie erbij én weinig slaap? Pfff...
Enne beautevil, dat vele plassen past helemaal bij de aantal weken dat jij nu bent. Dat wordt straks minder om dan na 30 weken weer heerlijk terug te komen
Dat vele plassen heb ik de hele zw gedaan snachts.. Lekker demotiverend Slaappilletjesnvan de gyn? Weet je hoe ze heten? Jammer DAt ze niets meer werken.. En slaapjes overdag doe je dus ook geregeld.. De gyn wilde me de vorige zwangerschap een nachtje opnemen zodat ik dI nacht zwaardere slaapmedIcijnen kon gebruiken en een nacht goed zou kunen bijtanken voor de bevalling.. Als ik merk dat ik me ech niet fit meer kan slapen, wil ik het dit keer zelf aankaarten.. Toen is het niet doorgegaan omdat mijn zoontje zich al plots aankondigde..
Wonder boven wonder heb ik best weer een goede nacht gehad.. ben net weer wakker. Even sinaasappeltje gegeten en klaarwakker. Grappig om te zien dat iedereen in een ongeveer ander stadium van zwangerschap is.
De laatste weken ben ik telkens wakker zo tussen 4;30 & 6;30uur.... Wordt er soms wel een beetje sjaggie van, want dan val ik weer innslaap en 1,5uur later staat onze dochter aan mijn bed, dat ze klaar is.... Telkens dus wakker zo rond hetzelfde tijdstip...
@Elegance, Normison (temazepan) heet het. Werkte echt even super. Dus absoluut om vragen. Dat idee van een nacht echt doorslapen lijkt me zálig, maar wel een beetje vreemd omdat aan de gyn te vragen hè? Staat zo eh, gek?
Ohhhh, ik bedoel dus niet dat ik het gek vind dat JIJ erom vraagt maar dat het voor mij vreemd zou zijn om dat zomaar aan haar te vragen. Djeez, dat slaapgebrek breekt me ook al typend op...
Bleegh gebroken... werd steeds wakker omdat ik met mijn hoofd halverwege het bed lag. Dan lag het dekbed weer niet goed. Dan weer plassen. Dan weer wakker... gewoon zomaar. Mijn dochter slaapt gelukkig door (mag ook wel, ze is bijna 9 hahaha) maar dan moet ik er wel om 7:10 uit. I would kill for a good night sleep
haaaaaaaaaaaaaa, wat herkenbaar! ik dacht vorige week; heeft vast te maken met dat ik het zo spannend vind omdat ik overtijd was. 3 dagen overtijd positief getest, maar nachtbraken blijft. ik heb inderdaad ook trek. het is voor mij wel echt functionele trek: ik heb helemaal geen zin in zoet, meer yoghurt ofzo. maar zonder iets te eten krijg ik buikpijn en kan ik helemaal niet meer slapen. ik herken het van m'n vorige zwangerschap. toen duurde het tot een week of 13. las er gister m'n dagboek van toen op na en ja hoor: 'mama kan niet meer uitslapen sinds ze zwanger is.' nu dus weer... als het kan kruip ik met de kleine dreumes smiddags nog even in bed, ben dan met 3 minuten vertrokken! slaap lekker allemaal .
hier ook een nachtbraker,al vanaf het begin van mn zwangerschap wordt ik zo ongeveer om de drie uur wakker ( alvast aan het oefenen voor de nachtvoeding?) eerst was het even gauw een kopje thee en dan vrij snel weer slapen maar sinds onze kleine man die tijd benut om te gaan oefenen op zijn salto's in mn buik wordt het toch een stuk lastiger
Ja en dan die leuke opmerkingen van mensen om je heen: geniet er nog maar van dat je lekker kunt slapen, straks is dat gedaan met de kleine. Halloooo ik lig nu al wakker!
Hier nog een Ik slaap heel licht en moet er ook elke keer uit om te plassen.. Soms ben ik ook ineens klaarwakker en kan ik mijn draai niet vinden, zo frustrerend. Ik sta 's ochtends wel rond 6 uur op met mijn vriend en als hij naar zijn werk gaat stap ik weer in bed(half 8). Dan slaap ik rustig tot uur of 12 door hihi.