nachtmama s

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig hebben wij een logeerbed... Als ik echt slecht geslapen had, ging ik daar liggen (mijn man snurkt de laatste maanden ineens, daarvoor nooit). Het heeft als voordeel dat hij lekker slaapt en ik kan draaien wat ik wil (en dat scheelt al een hoop).

De laatste weken gaat het weer erg goed, word nog 1x wakker per nacht om te plassen, maar slaap dan ook weer zo.

Opmerking: nu kun je nog lekker slapen... tja, was het maar zo.
    Straks is het veel fijner, dan heb je een goede reden om uit je nest te gaan, om je kindje eten te geven. (is toch een stuk aantrekkelijker dan plassen of piekeren).

Ik hoop dat jullie vannacht weer eens lekker kunnen slapen!

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik vraag me toch echt af waar dat vandaan komt, dat moeilijk slapen.
    Van de week grapte ik nog tegen mijn vriend: misschien moet ik een week of 2 voor de bevalling snachts paar keer op staan om te wennen aan de nachtvoeding enzo...

3. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Dat is het ook, haha, zonder dollen, daarom word je vaker wakker om te wennen aan de gebroken nachten. Trucje van de natuur zullen we maar zeggen. ;)

Maar goed.. ik ga alleen uit bed als ik "honger" heb of als ik moet plassen, anders blijf ik in bed. Als je er namelijk telkens uitgaat en dingen gaat ondernemen, ga je daar weer aan wennen, is ook niet goed voor je nachtrust.

4. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Ik slaap ook al sinds een week of 10 heeeel slecht ... iedere nacht! Ik denk dat ik nog maar 2 of 3 goeie nachten heb gehad :(

5. SteffieLove

15 jan 2012
    98
    0
    0
    noord holland
    Nog iemand wakker? Paar nachten weer goed geslapen maar nu zit ik voor de zoveelste keer beneden door rusteloze benen word er gewoon gek van pfff...

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ha!
    En het klokje heeft weer 4 uur getikt....

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik heb wonder boven wonder een goede week ineens. Ben om 5.15u wakker geworden. Nou dat vind ik best redelijk. Was elke keer om 2 a 3 uur wakker... dus ik mag al bijna niet meer klagen :)

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Nog anderen wakker die zich vervelen?

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jup.. Hier weer 4 uur geweest....

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Gaan we weer...
    Vannacht echt t toppunt... wakker worden en er heilig van overtuigd zijn dat het al 7 uur is (terwijl het pas 2 uur is)

11. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    gelukkig vannacht eindelijk een redelijk goede nacht gehad. Ik heb me ook voorgenomen er niet meer uit te gaan, maar gewoon te blijven liggen. Anders ben ik de volgende dag helemaal gebroken en val ik 's avonds te vroeg in slaap en ben ik die nacht weer rond 3 uur wakker. Dus ik probeer niet voor 11 uur te gaan slapen en gewoon in mijn bedje te blijven liggen...

12. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    gaaap daar zijn we weer! ik moet er wel uit want ik heb zo'n honger dat mn buik ervan zeer doet, dus dan kan ik sowieso niet slapen. net een boterham met appelstroop en een glas chocomel op. dus zo het bedje weer in...
    had dit precies zo in mn eerste zwangerschap.
    weltrusten meiden!

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik heb net maar even weer iets van uitzendinggemist gekeken... indien er nog tips zijn om jezelf te vermaken of weer in slaap te komen na het wakker worden dan hoor ik het graag!

14. lovelygirl25

18 aug 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Ik ben 5 weken zwanger en word de laaste 1,5 week ook steeds s nachts wakker. ik word dan om 3 uur wakker en kom dat heel moeilijk weer in slaap. Ik ga opzich ook niet heel vroeg naar bed een uur of 23/24 uur.
    Ik moet zeggen dat het me nu wel begint op te breken ik slaap niet overdag want dan moet ik gewoon werken.
    Hoop dat deze periode snel voorbij is en dat het niet heel me zwangerschap duurt.
    Sorry voor het geklaag maar moest het even kwijt

15. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    @lovelygirl. bij mijn eerste zwangerschap duurde het tot een week of 11. ik hoop deze keer weer. al vind ik het niet heel erg, ik eet wat en val dan toch wel weer in slaap... probeer anders in het weekend wat bij te slapen. ik voelde me ook een stuk beroerder als ik weinig had geslapen (meer misselijk, maagzuur...). of heb jij daar geen last van?

16. lovelygirl25

18 aug 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben eigelijk niet misselijk. Dus heb misschien ook niet veel te klagen maar het bijna niet slapen begint me op te breken. vanmidag nog even gaan liggen maar slaap ik ook maar een half uurtje en word ik weer wakker.
    Ik hoop dat ik snel weer lekker slaap

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Joepie, vanacht aan 1 stuk diep doorgeslapen (tot de jongste hond vond dat ze er maar uit moest om 7 uur).
    Daarna op de bank gechrast met de oudste hond lekker knuffelen en slapen. Net van 4 tot half 6 op de bank in slaap gevallen.

Geef mij toch maar onderbroken lichte slaap ipv zware diepe "aan een stuk door" slaap waar ik de hele dag helemaal gebroken van ben.

18. Zuske

Zuske Actief lid

7 apr 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bevallen is de beste remedie tegen slapeloze nachten...

Wij hebben een zoon en hij is geweldig!

En ik kan weer heerlijk slapen dwz als ons ieniemienie mensje me laat slapen :D

Deel Deze Pagina