Hallo allemaal. Morgen ben ik 13 weken ver. Nu is het zo dat ik al flink aan het uitzetten ben. Het lijkt wel of ik vet vasthou......ja echt Ik mijn eerste zwangerschap ben ik 24 kilo aangekomen en ook dat was echt niet allemaal vocht. Ik eet niet voor 2.... Wie heeft dit ook...dat vet vasthouden? Groetjes
Ik ben dan niet meer zwanger maar ben in mijn zwangerschap 35 kilo aangekomen Ik at ook echt niet voor twee. Nou ik hou nog steeds een beetje vet vast Gelukkig 20 kilo zo weg zonder iets voor te doen. Maar het gekke was in mijn zwangerschap dat ik 9 maanden veel heb overgeven en weinig at Nou goed ik weet ook niet waar het aan ligt. Ken ook genoeg vrouwen die eten voor 3 en komen maar 9 kilo aan in totaal. Gr sharmila
Ook ik ben lekker aan het uitdijen hoor! Zit al op de 12 kilo en ben nu 23+2. Dat belooft dus nog wat.... En inderdaad, ik eet niet buitensporig maar gewoon gezond. Wel meer dan voor de zwangerschap maar toen at ik ook maar weinig eingelijk. Alles wat ik eet lijk ik ook meteen in mijn lijf op te slaan. Tja, ik neem het maar zoals het is, ga er nu toch niets aan doen. Hopelijk is het er wel straks snel van af..... Succes! Groetjes een mede-vet-vasthouder
Herkenbaar ( jammer genoeg ) Nou moet ik wel zeggen dat mijn gewicht als ik niet zwanger ben behoorlijk laag is, dus ik denk tóch dat het bij mij komt door het goede eten . Ik ben nu 7 kg aangekomen. . En ik moet nog zo lang hahaha.
Ik! 29 weken en al 15 kilo erbij. Nu was ik ook nogal mager toen ik zwanger werd, en het grootste gedeelte van 't vet is eraan gekomen in de weken dat ik misselijk was en alleen maar crackers binnenhield. Zit ook op allemaal plekken waar ik normaal niet zo snel aankom: heb echt een ronde rubenskont en spekdijen nu (en mega-tieten!) terwijl er over m'n ribben gewoon nog 'kaal vel' ligt. Moet wel zeggen dat ik ineens ben veranderd in een enorme zoetekauw (normaal hou ik niet eens van veel zoet) en dat ik 's avonds flink opschep. Ik eet het er dus echt wel zelf aan, maar mijn lijf slaat het ook allemaal op nu! Ik heb mijn hoop gevestigd op het borstvoeden...
Ik kom ook zeer snel aan.. . Wel minder snel als bij mijn dochter volgens mij.. maar bij haar ben ik in totaal iets van 30/40 kilo gegroeid..ik weet het niet precies durfde me niet meer te wegen. Ik ben al niet slank van mijn eigen maarja wat doe je er aan he..ik ga ook niet super weinig eten ofzo.
Ik ben van de 61 kg naar de 87 kg gegaan! Blijkbaar ben ik gelijkmatig uit gaan dijen, want anderen vinden het meevallen als ze kijken naar hoe ik eruit zie. Bij mij komt het voornamelijk doordat ik veel minder beweeg. Ik sportte altijd heel fanatiek, maar wegens omstandigheden ben ik daarmee gestopt. En ik snoep meer dan dat ik deed voor mijn zwangerschap, puur uit verveling. Ik verwacht dat zodra ik weer lekker kan sporten dat de kilo's er vanzelf weer af gaan Ik kan niet wachten! Haha Liefs, Bel
Hier precies zo, van 66 nu naar 86 en ben bang dat er dit weekend wel nog een kilo bijzit... Maar helaas heb ik niet de kans straks te gaan sporten, beval in de herfst,daarna komt de winter en mijn vriend heeft heel onregelmatig werk, dus ik kan niet zeggen: ik ga dinsdag en donderdag en zaterdag sporten helaas...ik wandelde altijd veel buiten, maar ja in de winter met pasgeboren babietje denk ik niet dat ik dat zoveel ga doen... Overigens zei zelfs mijn gyn vandaag nog dat ze echt niet kon zien dat er 20 kilo bij zit...ze vind het helemaal niet opvallen...maar ja ik ben echt een snoeperd geworden na de 30ste week...
hier ook hoor!!! gemiddeld zo'n halve kilo per week ben nu (al) 8,5kilo aangekomen... Nu heb ik wel verschillende verklaringen... in het begin was ik zo misselijk en hield ik alleen "slechte" dingen binnen en at die dan ook maar. Daarnaast ben ik gestopt met roken, hierdoor eet ik 's avonds wel wat meer tussen doortjes, maar probeer het voornamelijk bij fruit te houden.. Ook ben ik door het ziekzijn in de ziektewet gekomen en normaal beweeg ik veel tijdens mijn werk dus dat scheelt natuurlijk ook. Ik heb vorige week (en ook alwel eerder / meer hoor8)) niets slechts gegeten en toch loopt die weegschaal op... Soms baal ik ervan, maar ik hou in gedachten dat het allemaal voor een gezonde beeb is en die kilo's zien we erna wel weer.. Anders mislukt het genieten van de zwangerschap nog!! Veel succes allemaal met de zwangerschap!
Ik heb wel tips hoor : Ik heb thuis een stepapparaat en een Wii, verder ben ik gaan hardlopen, voordeel is dat je dat altijd kan doen als er iemand anders thuis is, alleen zou ik dat niet zo snel doen in het donker. Vaak is er op sportscholen kinderopvang (als je dat wil, ik zou het zelf niet doen) en kan je een strippenkaart kopen en kan je zelf bepalen wanneer je dan gaat, dus geen vaste dagen/tijden. Maar ik vind een sportschool te duur en ook niet zo leuk. Door de zwangerschap ben ik met alles gestopt, sinds kort wel weer bezig op de wii, en een paar maanden na de bevalling ga ik gewoon weer verder waar ik gebleven was (ik ben van januari t/m juni dit jaar 15,5 kilo afgevallen en wilde er nog zo'n 10 kilo af, maar toen werd ik zwanger) En buiten wandelen met baby in de winter kan prima hoor! Ik heb zelfs een paar keer met Eva in de sneeuw gelopen!
Hier ook al aan het uitzetten, je bent dus echt niet de enige. Al heb ik nou niet echt het idee dat het vet is.. Deze foto was van afgelopen zondag, toen was ik 11 weken
Dat is ook idd een beetje zoals het ervoor staat, ik woon buitenaf, maar vind het dus echt 3 x niks om dan zodra mijn vriend thuis is (savonds laat) in het donker nog naar buiten te moeten. Soms is mijn vriend ook gewoon een week/2 weken achter elkaar weg, dus dan ben ik al die dagen alleen, dan kan ik niet eens in mijn eentje iets gaan doen, vind een abbo bij een sportschool daar te duur voor, als ik maar heel onregelmatig kan komen, zie ik er het nut niet van in. En zou ook niet een pasgeboren babietje bij de kinderopvang van de sportschool achterlaten hoor!! Heb overwogen misschien anders zo'n crosstrainer voor thuis aan te schaffen... En ja tuurlijk ga ik wel wandelen, maar ik wandel normaal dik een uur/anderhalf uur, en in de winter (hier buitenaf waait het ook altijd verschrikkelijk hard) vind ik dat best lang voor zo'n kleintje. Ach ja ik zie wel hoe het loopt... moet me er maar niet te druk over maken.
Ik was met 13 kilo ook zeker al 6 kilo aangekomen, en nu ben ik iets van 16 aangekomen, maar daar heb ik echt moeite voor moeten doen, als ik zou eten zoals voor mijn zwangerschap zou ik nu al 30 kilo aangekomen zijn. Terwijl ik altijd heel slank gebouwd was. En bij mij is het ook geen vocht
Als je er wel echt iets aan wil doen zou inderdaad een crosstrainer of stepapparaat aanschaffen. Aan de andere kant, op een andere manier gaan die kilo's er vast ook wel af . Met Eva ging ik in de winter vaak ook lang wandelen, vaak wel zo'n 2 uur. Eva sliep namelijk heel slecht overdag, maar als ik met de wandelwagen liep ging het prima. Gewoon warm genoeg aankleden, dekentje erbij, dekje van de kinderwagen erop en evt. bij harde wind/regen/sneeuw de wind/regenhoes erover. Dan kan het echt prima!
En nog even on-topic . Ik ben bij Eva 19 kilo aangekomen. Maar voor die tijd was ik heel actief aan het afvallen/sporten en daar hield ik opeens mee op toen ik zwanger was (moe, beetje misselijk en gewoon een goed excuus ). Maar de kilo's waren er wel snel weer af, na een paar weken hoefde ik nog maar zo'n 5-6 kilo, dat viel dus wel mee. Ben alleen daarna weer veel gaan snoepen... en dus veel aangekomen. Nu was ik dus weer druk bezig met afvallen en sporten en zwanger geworden. Dit keer was ik echt heel erg moe en flink misselijk, dus weer gestopt met het sporten. Sinds de 16 weken ongeveer voelde ik me weer beter en ben wel wat meer gaan doen, maar niet meer uitgebreid gaan sporten (ik was aan het hardlopen, maar dat voelde/voelt niet prettig meer). Ben nu op de helft en 6,5 kilo aangekomen... ik ga de 19 misschien wel weer halen, al denk ik dat het iets minder zal zijn. Maar dan daarna dus weer lekker sporten enzo, komt wel goed!
ja is dat echt te doen met zo'n kleintje?Koelen ze niet te snel af dan? Nou ja wie weet, als dat echt wel kan, dan lukt het me vast wel, zolang ik maar regelmatig kan bewegen, blijf ik nml. ook gemotiveerd om gezond te eten en niet te snoepen, omdat ik dan weet dat het sneller resultaat geeft. On topic, de weegschaal stond vanochtend al op 21 kilo, ik ben in 1 week gewoon 3 kilo erbij gekomen
Hier ging het in ieder geval prima. Maar Eva was ook niet echt klein, 53cm en 4350 gram en kon zich meteen al goed warm houden. En ik herken het wel een beetje trouwens, ik hou het gezond eten ook veel beter vol als ik ook genoeg kan bewegen. Als ik een paar uur heb gewandeld en de kilo's eraf voel vallen vind ik het zonde om te gaan snoepen/teveel te eten!
Ja hier ook al 5 kilo aangekomen....pas geen normale broek meer dus houd het maar even op tuniekjes hahaha...