speelkleed dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Emm27, 1 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.910
    387
    83
    Hebben jullie een speelkleed in de woonkamer voor jullie dreumes?
    Hier had ik een foampuzzel maar dat blijkt toch niet heel handig dus ik zoek een leuk speelkleed (voor een meisje) die ik savonds kan opbergen.

2. Username

Username Niet meer actief

Ja wij hebben een speelkleed. Ze heeft er veel op gespeeld. Nu momenteel weer niet. We hebben eentje ter grootte van een dekbed. Heel fijn :)

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

We hebben ons tapijt verschoven dus dat is zijn speelkleed maar daar speelt hij niet op.
    Het speelgoed knettert daar niet lekker op en op de harde vloer wel :)

4. soeee

soeee Niet meer actief

Wij hebben er eentje van de Hema. Zit zo'n plastic onderkant onder waardoor hij ook geschikt is voor buiten. Hij is lekker groot (180 × 140) en kost maar €25,- :D Ze hebben verschillende printjes!

5. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Deze hebben wij voor buiten. Maar ze kruipt er liever naast als dat ze erop blijft zitten.

Binnen hebben wij geen apart kleed voor haar, ze blijft er toch niet op zitten.

6. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Wij hadden wel een speelkleed met een speelboog :)
    Heeft hij uren op gelegen, vond hij heerlijk om op te spelen !!!

7. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    'Hema heeft een fijne (bij de buitenspullen) die van onderen gevoerd is waardoor hij ook buiten kan liggen.

8. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Ik vind het zelf voor een dreumes geen toegevoegde waarde meer hebben. Die gaan toch de hele kamer door.

9. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Wij hebben een race mat

10. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een kleed met weg erop.. Via internet besteld waar je allerlei verschillende maten kon bestellen!

11. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Wij hebben van de ikea een speelmat met zo'n plattegrond erop.
    Als hij rustig zit te spelen is het heel handig maar tegenwoordig loopt/kruipt hij meer dan dat hij stil zit.

12. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ik had voor mijn zoon als baby ook zo'n soort speelkleed als de foto van soe die ook buiten kon, maar nu hij een dreumes is gebruik ik die echt niet meer. Sinds hij loopt (eigenlijk al sinds hij kruipt) vind ik die ontzettend onhandig en zou ik eerder voor een laagpolig kleed kiezen, waar makkelijk over te lopen valt.

Hier geen enkel kleed, speelt hij toch niet op.

13. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Hier ook eem dreumes die vooral naast zijn speelmat speelt. Ik heb er één van de ikea.

Deel Deze Pagina