Hebben jullie een speelkleed in de woonkamer voor jullie dreumes? Hier had ik een foampuzzel maar dat blijkt toch niet heel handig dus ik zoek een leuk speelkleed (voor een meisje) die ik savonds kan opbergen.
Ja wij hebben een speelkleed. Ze heeft er veel op gespeeld. Nu momenteel weer niet. We hebben eentje ter grootte van een dekbed. Heel fijn
We hebben ons tapijt verschoven dus dat is zijn speelkleed maar daar speelt hij niet op. Het speelgoed knettert daar niet lekker op en op de harde vloer wel
Wij hebben er eentje van de Hema. Zit zo'n plastic onderkant onder waardoor hij ook geschikt is voor buiten. Hij is lekker groot (180 × 140) en kost maar 25,- Ze hebben verschillende printjes!
Deze hebben wij voor buiten. Maar ze kruipt er liever naast als dat ze erop blijft zitten. Binnen hebben wij geen apart kleed voor haar, ze blijft er toch niet op zitten.
Wij hadden wel een speelkleed met een speelboog Heeft hij uren op gelegen, vond hij heerlijk om op te spelen !!!
'Hema heeft een fijne (bij de buitenspullen) die van onderen gevoerd is waardoor hij ook buiten kan liggen.
Ik vind het zelf voor een dreumes geen toegevoegde waarde meer hebben. Die gaan toch de hele kamer door.
Wij hebben een kleed met weg erop.. Via internet besteld waar je allerlei verschillende maten kon bestellen!
Wij hebben van de ikea een speelmat met zo'n plattegrond erop. Als hij rustig zit te spelen is het heel handig maar tegenwoordig loopt/kruipt hij meer dan dat hij stil zit.
Ik had voor mijn zoon als baby ook zo'n soort speelkleed als de foto van soe die ook buiten kon, maar nu hij een dreumes is gebruik ik die echt niet meer. Sinds hij loopt (eigenlijk al sinds hij kruipt) vind ik die ontzettend onhandig en zou ik eerder voor een laagpolig kleed kiezen, waar makkelijk over te lopen valt. Hier geen enkel kleed, speelt hij toch niet op.