Nachtmerrie over grote kind!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tinkerbel, 28 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Het lijkt wel hoe verder ik zwanger wordt hoe raarder de dromen gaan worden! echt...

Gisteravond droomde ik dat ik bevallen was van een baby die zo groot was dat het geen 1 maatje 56 aankon, ik moest alles wegdoen. Vond het zo erg in mijn droom.

Heb ook al gedroomd dat ik geen luiers meer in huis had.. was in totale paniek. :oops:

En dat gaat zo maar door en door die vage dromen...

Wie heeft er ook nog leuke droom verhalen?

Tinkerbel ;)

2. Vincel

Vincel Niet meer actief

oh dat soort dromen komen me bekent voor. Ze zijn erg echt en het schijnt dat het wel nog erger kan worden....:(

Ik droomde vannacht dat ik was bevallen en dat mijn man de kleine ging inschrijven bij de gemeente en toen hij terugkwam was ik er van nog 3 bevallen....ik werd badend in het zweet wakker van die droom.

3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    ;)

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja heel herkenbaar! Ik heb ook vaak gedroomd dat ze dood was enz enz bbrrr vreselijk! Maar ook indd heel groot of juist weer te klein, of dat toch ineens een jongen was en dat ik alle kleren kon weggooien enz enz 8)

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    hihi,en ik was zo;n kind dat geen maatje 56 aankon:)
    Nee alle gekheid op een stokje, wel vervelend hoor.
    Zoals ik tegen de kids op mn werk zeg:
    lekker slapen en mooie dromen dromen

6. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    nou jouw droom was mijn werkelijkheid, mijn dochter was 56 cm lang en 4520 gram. Dus die heeft ongeveer 1 week maat 56 aangehad! Nu is eigenlijk mijn nachtmerrie dat de volgende nog groter wordt! Gelukkig sta ik onder controle van de gyn als de baby te groot word wodt ik ingeleid. Is ook niet alles...maar goed ik wil ze niet meer zo groot werpen!

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha ik was dan ook jou nachtmerrie ik woog ook 10 pond en was 56 cm lang...

maar ik kan het ik heb ook veel nachtmerries vaak dat ik een miskraam krijg of iets ergs of ja dat ik straks weer ingeknipt word! en als iik dan wakker word zweet ik aan alle kanten.. helaas hoort het erbij maar denk dat het beste is er niet teveel aan te denken..

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Pfff.. hou op over die dromen! Echt vreselijk!

Ik droom ongeveer iedere nacht, dat ik word aangevallen, aangereden of vermoord. Dat de aarde door buitenaardse wezens wordt aangevallen!

Ook ben ik al een keertje aangevallen door mn ex in mn dromen. Pfff...

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik droom ook te veel, de ene keer word ie dood geboren en de andere keer bijt ie me tepel af en dan ben ik aan het bevallen.

Echt vreselijk zijn die dromen, durf bijna niet meer te slapen

10. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

pff ja ik heb ook hele rare en soms ook hele nare dromen sinds ik zwanger ben.. schijnt erbij te horen.. wel vreemd hoor..

11. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Tja, zijn fijne dingen die hormonen!

ha ha

Tinkerbel

12. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Nou hier nog 1 die echt vage dromen heeft!

Droom 1 wat me is bij gebleven ;

Ik was thuis bevallen, alles ging supersnel, en voelde me topfit, en ging 10 minuten na de bevalling even met mn moeder naar het winkelcentrum om wat kleertjes te kopen. Loop ik daar in het midden van het centrum, flikkerd ineens de nageboorte eruit! Flats! Midden op het plein. Een oude man liep langs, en zat knikkend nee te schudden!

Droom 2: Ik lag in het ziekenhuis, en weer ging het heel snel. Ik was alleen met mn moeder, de baby was geboren, en k stond naast het bed, en weer komt die nageboorte eruit druipen. Het leek echt op een opgedroogde lever, en zat dicht met zon ijzertje ( wat ook aan rookworsten hangt) Die vk maakt hem open om te onderzoeken, en gaat er met een plasticke spatel in roeren, en ziet allemaal soort eigeel erin en vraagt beduust aan me : Heb je in je zwangerschap last gehad van Gilles de la tourette? Waarop ik zei : Godverredomme.. dus toch he, ik zei het ! WUAHAHAHA!

Echt zooo achterlijk!

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    droom 1: mijn kind was 62 cm lang. Niet leuk, er kwam geen end an tijdens de bevalling.

droom 2: ik vond een kind in huis en het was niet de onze. Heb 't door de wc gespoeld ('wat moest ik ermee?')

droom 3: er zat een buddha in mijn buik die de verloskundige via een luikje van buitenaf kon bekijken. Buddha zei: "ik ben een buddha, een jongen en ik kom 3 oktober."

Ollie wás een jongen, is nu een buddha en kwam 30 september :)

Overigens schreef mijn vk ijverig de dromen op, "leuk voor later" in mijn dossier. Ze zei nog dat ik heus nooit een kind zou weggooien, maar dat dit soort extreme dromen erbij horen ;)

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    :) :)

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.142
    113
    haha, hier was het waar, 10 pond en 56 cm, nog geen week heeft hij in maatje 56 gekund.

En dat terwijl ik juist een nachtmerrie had dat hij te klein zou zijn! Maar ja, wat wil je ook. ik had bijna geen buik en iedereen maar vragen of hij goed groeide.. ja dus!

16. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Als ik dit zo lees valt het bij mij nog wel mee!

ha ha :)

Tinkerbel ;)

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik droomde vannacht dat ik aan mijn banner op dit forum zag dat ik aan het bevallen was :confused: Ik dacht nog 'oh, dan wordt het kindje geboren op schrikkeldag'.

Hihi, ik kom geloof ik te veel op dit forum...! :D

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja raar he die dromen,

droom 1: gedroomd dat ik geopende sluitspeld had ingeslikt (zag die dag sluitspelden staan op het lijstje van de baby en vroeg me af waarom). Was helemaal in paniek, ben wakker geworden en heb zelfs me man wakker gemaakt, en hij ook helemaal in shock vragend hoe ik dan aan die sluitspeld kwam midden in de nacht. Na een minuutje bijkomen heb ik maar gezegd dat ie het maar moest vergeten en verder moest slapen haha..

droom 2: Vliezen waren gebroken en op weg naar het ziekenhuis. Daar aangekomen vroegen de verpleegkundige of ik misschien een weekje later kon terugkomen omdat ze aan verbouwen en witten waren. Was allemaal geen probleem voor me en heb me ouders gebeld dat het uitgesteld was naar een week later ivm de verbouwing. Ook zij vonden het doodnormaal. :rolleyes:
    (we gaan nog verhuizen en zit daar nogal overin, heeft het vast mee te maken)

Deel Deze Pagina