Lieve D en familie!! Wat een vreselijk nieuws!! Heb er geen woorden voor. Gecondoleerd.. Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd!! xxx
Heel erg bedankt voor alle lieve woorden, ik kan nog steeds niet bevatten dat ze er niet meer is Vanmorgen toch nog de terugplaatsing gehad, ik wilde het niet maar de rest van de familie stond erop dat we het door zouden laten gaan omdat mijn zus het ook zo gewild zou hebben. Maar oh wat is dat ontzettend dubbel
Kan mij niet indenken wat er nu allemaal door je heen moet gaan. Zoveel dubbele emoties voor jou momenteel. Een hele dikke knuffel en sterkte met alles!
Was erg benieuwd of het door was gegaan, ben blij dat jullie het toch hebben gedaan en dat de familie jullie daarin steunt, maar wat zal het dubbel voelen inderdaad... Vind het ook knap dat je het toch hebt gedaan, kan me voorstellen dat je hoofd er totaal niet naar staat. Hoe gaat het met L.? Was ze mee naar Antwerpen?
Gecondoleerd. Wat vreselijk om zo jong uit het leven gerukt te worden. Heel erg veel liefs , stekte en knuffels in deze moeilijke tijd!
Oh wat vreselijk meid Heel ergs veel sterkte om dit verlies te verwerken en een plaatsje te geven. En ook heel veel kracht toegewenst om dit aan je kindjes uit te leggen op een voor hun begrijpelijke en niet angstig makende manier.
Gecondoleerd met het verlies van je zus, wat een verschrikkelijk nieuws hebben jullie gekregen zeg. Heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd. Dikke knuffel